Pro katalogy a jiné informace teď volejte přímo do BMW
Počátkem června spustila společnost BMW Česká republika pro své stávající i potenciální zákazníky nový zákaznický servis - telefonní centrum. Zde jsou pro zájemce k dispozici informace o produktech, jejich technologiích, vlastnostech či cenách, ale také informace týkající se financování, programu originálních doplňků nebo servisu. Operátoři zájemcům ochotně zašlou například katalogy k jednotlivým modelovým řadám. BMW Česká republika nabízí tuto službu pro vozy značek BMW a MINI.
Stejně jako u automobilů samotných, byla i při spouštění této služby prvořadým požadavkem především kvalita. Proto BMW Česká republika v této oblasti spolupracuje s nadnárodním specialistou v daném oboru – společností Transcom. Tato společnost zajišťuje telefonní služby nejen v České republice, ale také na Slovensku. Přímo pro potřeby BMW byla specialisty z mnichovské centrály vyškolena trojice hlavních telefonních operátorů. Školení trvalo pět týdnů a zahrnovalo kromě teoretických částí také testovací jízdy s automobily BMW. Předpokládá se, že počet operátorů se bude postupně zvyšovat.
Aktivované telefonní číslo se v budoucnu stane po samotných prodejcích a internetových stránkách dalším komunikačním nástrojem automobilky BMW a jejích zákazníků. Právě na tomto místě budou vždy připraveny ty nejčerstvější informace o novinkách výrobního programu i nabízených poprodejních a finančních službách.
Telefonní centrum je připraveno řešit požadavky zákazníků v pracovních dnech mezi 8. a 19. hodinou.
Kontakty | BMW | MINI |
Telefon | 844 269 835 (844 BMW TEL) | 844 646 485 (844 MINI TL) |
Fax | 844 269 329 (844 BMW FAX) | 844 646 439 (844 MINI FX) |
zakaznicky.servis.cz@bmw.com | zakaznicky.servis.cz@bmw.com |