TEST Subaru Outback 2.0D Lineartronic vs. VW Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG – Nejsme jenom kombi!
Úvod, pořizovací náklady
To si zkrátka řeknete, že kombi střední třídy, ač tedy vybaveno pohonem všech kol, je pro vás málo, a kategorie SUV se bytostně štítíte (minimálně poslední jmenované je celkem pochopitelné). Jak z toho ven?
Cestičku kombíkům pro Indianu Jonese začalo prošlapávat Subaru, v roce 1995 s modelem Legacy Outback. Teď už se jmenuje jenom Outback a prodává se stále jako poměrně čerstvá novinka (na českém trhu od loňska). A protože je v posledních letech zvykem zaplňovat každičkou mezírku na trhu (i zdánlivě neexistující), přispěchal Volkswagen už u minulé generace s Passatem Alltrack. A oplastování se samozřejmě dočkal i nejnovější Volkswagen střední třídy.
Jenže, zvládnou tihle frajírci ještě něco jiného, než efektnějším vzhledem oslňovat okolí? Jak už mnozí vás díky videu zjistili, Outback s Alltrackem jsme mimo jiné vzali do Hummer centra, aby se chlapci ukázali. A šlo jim to, musím uznat, překvapivě velmi slušně. K tomu ale později. Jak jste si už zvykli, srovnávací testy na Auto.cz začínají po úvodu oddílem „pořizovací náklady“.

Nad milion
Základní ceny testovaných plasťáků mě popravdě trochu zaskočily. Oba sice umí začínat pod milion, když se ale rozhodnete pro naftu a automatickou převodovku, musíte nad milionek. Za Subaru Outback 2.0D (110 kW) s převodovkou Lineartronic tak zaplatíte minimálně 1.019.000 Kč, Volkswagen kombinuje DSG se vznětovým dvoulitrem TDI až ve výkonové verzi se 140 kW, připravte si tedy 1.027.900 Kč. Rozhodně žádná láce, řeknu vám!
Výbava Outbacku i Alltracku je v zásadě vyčerpávající, Subaru ale tradičně notně omezuje individualizaci. Příplatky vlastně neexistují, s výjimkou metalízy za dvanáct tisíc. Chcete navigaci? Musíte postoupit na verzi Comfort Navi. A to pak dostanete ještě elektricky ovládané střešní okno, bezklíčkové ovládání a elektrické páté dveře. Vše za 1.079.000 Kč prosím.
Pořizovací náklady | Subaru Outback 2.0D 110 kW Lineartronic | VW Passat Alltrack 2.0 TDI 140 kW 4Motion DSG |
ZÁKLADNÍ CENA | 1 019 000 Kč (Active Lineartronic) | 1 027 900 Kč (Alltrack) |
STANDARDNÍ VÝBAVA A PŘÍPLATKY | ||
Zadní boční airbagy [Kč] | - | S |
Adaptivní tempomat [Kč] | S | S |
Automatická klimatizace [Kč] | S | S |
Dešťový senzor [Kč] | S | S |
Litá kola [Kč] | S (sedmnáctipalcová) | S (sedmnáctipalcová) |
Vyhřívané přední sedačky [Kč] | S | S |
Mlhovky [Kč] | S | S |
Rezerva [Kč] | - | S (plnohodnotná) |
Navigace [Kč] | - | 20 600 |
Parkovací kamera [Kč] | S | 9900 |
Metalíza [Kč] | 12 000 | 19 200 |
SERVIS | ||
Světlomet/zadní sdružená svítilna [Kč] | 10 394/7640 | 18 205/11 334 |
Přední/zadní nárazník [Kč] | 8090/9100 | 11 837/13 264 |
Přední blatník [Kč] | 3595 | 5620 |
Čelní sklo [Kč] | 20 200 | 11 648 |
Brzdové destičky přední + výměna [Kč] | 3202 + 270 | 3430 + 881 |
Hodinová sazba v servisu [Kč] | 540 | 979 |
Náklady na servisní prohlídky do ujetí 100.000 km [Kč] | 41 763 | 22 217 |
ZÁRUKY | ||
Celý vůz/lak/neprorez. karoserie (roky) | 5/3/12 | 2/3/12 |
Prodloužená záruka [Kč] | - | 12 100 (4 roky/80 000 km) |
Passat se prodává v jediné specifikaci, která se jmenuje jednoduše Alltrack. Výbava, jak už bylo řečeno, bohatá, pole příplatků široké. Volkswagen se v tomto směru začíná podobat prémiovkám, základ se umí vyšplhat do netušených výšin. Tak jako v testovaném případě – příplatky vyhnaly cenu skoro o půl milionu! A že bych měl vyloženě pocit, že sedím v autě za 1,5 milionu, o několik stovek tisíc dražším než Outback, to úplně říct nemůžu…
HODNOCENÍ POŘIZOVACÍCH NÁKLADŮ | Subaru Outback | Volkswagen Passat Alltrack |
Základní cena | 7 | 7 |
Standardní výbava a příplatky | 7 | 8 |
Servis | 7 | 7 |
Záruky | 10 | 7 |
Průměr | 7,75 | 7,25 |
Dojem, praktičnost
Konzervativní strana
Doby, kdy byl Outback jedním z nejhezčích kombíků střední třídy, jsou nejspíš definitivně pryč, naštěstí se neopakuje ani designové tápání předchůdce. Jasně, Subaru má hodnotový žebříček postavený trochu jinak, proč se ale Japonci odklonili od efektních sportovních tvarů a vytvořili divnou obludku, to jsem nikdy nepochopil. Novinka je naštěstí elegantní. Možná trochu nenápadná a konzervativní, ale všechno lepší než minulá generace. A líbí se mi, že Subaru svůj Outback již méně „oplastovává“, nejnovější model vypadá vlastně jako normální kombík. Zvýšenou světlost samozřejmě nezapírá, o SUV vzezření se však nesnaží.
To Passat Alltrack se nějakým tím plastíkem navíc vyšňořil. Stále jde o decentní aplikaci, bez černých doplňků bych se ale popravdě obešel. Volkswagen potřebuje verzi Alltrack přece jen od standardních Variantů odlišit, Subaru takový problém neřeší, klasické Legacy už v nabídce není.
Černý plast Alltracku navíc hodně kontrastuje s širokým chromovaným pruhem na přídi. Už od představení aktuálního Passatu si říkám, jestli toho chromu není moc. Na Alltracku pak tato lišta působí dost cizorodě, jakoby se na autě octla omylem. Alespoň že nikoho nenapadlo nahradit ji dalším plastem…
Celkově jsem po vzhledové stránce s Alltrackem trochu bojoval. Výchozí se povedl, i přes zmíněnou lištu, ale tato snaha o dobrodružnější outfit… Trochu křečovité!
Uvnitř se Alltrack od ostatních Passatů neliší, žádný terénní doplněk nepřidává (pamatujete na chatrné madlo z dvojkové Octavie Scout?). Linie a styl jsou tedy jednoduché, pozastavit se můžeme snad jen nad lištou výdechů ventilace táhnoucí se prakticky celou přístrojovou deskou. Jinak jde o dobře známý koncernový mix tlačítek, ovladačů a displejů. Zarazit může na poměry střední třídy nebývale subtilní přístrojová deska. Pocit je velmi podobný Golfu, čelní sklo pak dost blízko.
Koncernová uklizenost a vychytaná ergonomie mi vyhovuje, na digitální přístrojový štít si ale pořád zvykám. Budu muset, vypadá to, že v budoucnu budeme skrz volant koukat jenom na nuly a jedničky, po klasických rafičkách mi však bude trochu smutno. Analogové řešení je podle mě stále přehlednější, digitální grafika i v případě Passatu působí trochu lacině. Jako byste se digitálky snažili povýšit na úroveň starého dobrého strojku.
Subaru udělalo v posledních letech velký interiérový pokrok, Outbacku tak už lze vytýkat jen pár detailů. Třeba ne úplně zdařilé dotykové ovládání kolem centrálního displeje (první pokus býval často neúspěšný) nebo „devadesátkovou“ grafiku palubního počítače. Celkově však působí vnitřek Outbacku velmi příjemně, Subaru si pohlídalo i kvalitu plastů, v porovnání s Alltrackem pak přidává také jistou optickou robustnost. Za volantem Outbacku vám opravdu přijde, že řídíte velké auto.
Na manažerské požadavky se mimořádně dobře připravil hlavně Alltrack, který kromě standardních mobilních platforem podporuje také propojitelnost s tabletem. Se svým rozhraním Starlink se ale velice snaží také Subaru. I zde můžete párovat mobil, poslouchat internetové rádio a vůbec využívat nejrůznější „apky“… No, co naděláme!
HODNOCENÍ DESIGNU | Subaru Outback | Volkswagen Passat Alltrack |
Vnější vzhled | 8 | 7 |
Vnitřní vzhled | 8 | 8 |
Zpracování | 8 | 9 |
Ergonomie | 8 | 9 |
Konektivita | 9 | 9 |
Průměr | 8,20 | 8,40 |
Místa dost!
Na přepravu dobrodružné rodinky jsou oba kombíky připraveny velmi dobře. Dá se říct, že prostorová nabídka je u Outbacku s Alltrackem v zásadě podobná, třeba nad předními i zadními sedačkami jsme naměřili shodné hodnoty. Dramaticky se neliší ani šířka a podélný prostor, v rámci třídy se navíc v obou případech jedná o slušný nadstandard. Zkrátka, v žádném směru testovaným kombíkům centimetry nechybí, stěžovat si nebude nikdo z cestujících.
Pohodlněji se však usadí v Passatu. Jeho dokonalé Ergo komfortní sedačky jsou sice za příplatek necelých třicet tisíc, i základní verze však poskytnou lepší oporu než v Subaru. Tady vadí hlavně krátké sedáky, zejména ty přední by zasloužily prodloužit. I vzadu bych ale nějaký ten centimetřík navíc jenom uvítal. Naštěstí už Subaru nenutí k permanentnímu předklonu, přední opěrky konečně nabízí podélnou regulaci. Majitelé minulého Outbacku určitě vědí, o čem je řeč. V Japonsku možná doteď špekulují, proč byl v Česku takový zájem o přední opěrky hlavy z Foresteru. Jednoduchá odpověď – domácí řidiči Outbacku nemohli vystát „předtrčené“ opěrky a houfně je nahrazovali těmi z Foresteru, s rozumnějším sklonem.
Základní hodnoty objemu zavazadlových prostorů se liší na první pohled citelně – zatímco Alltrack se chlubí mohutnými 639 litry, Outback se krčí kdesi vzadu se skromným kufříkem o objemu 512 litrů. Volkswagen ale do tohoto masivního čísla započítává díru pro náhradní kolo, která činí 67 litrů. Po odečtení „rezervní“ hodnoty se dostaneme na 572 litrů. A to už zase nejsme tak daleko od Outbacku!
HODNOCENÍ INTERIÉRU | Subaru Outback | Volkswagen Passat Alltrack |
Prostornost | 9 | 9 |
Přední sedačky | 7 | 9 |
Zadní sedačky | 8 | 9 |
Kufr | 7 | 8 |
Variabilita | 8 | 8 |
Průměr | 7,80 | 8,60 |
Motor, jízdní vlastnosti
Klid prosím!
Že je dvoulitr s výkonem 110 kW (zvlášť ve spojení s variátorem Lineartronic) spíše pro rozvážnější řidiče, to se všeobecně ví. Pro Outback s hmotností kolem 1,7 tuny je taková porce mezní hodnotou, aby stále ještě šlo mluvit o přijatelné dynamice. S pasažéry a bagáží na palubě… No, výkonovou rezervou Subaru svůj dvoulitr zrovna nevybavilo, co si budeme povídat.
Pln nadějí jsem usedal do Alltracku se čtyřválcem 2.0 TDI/140 kW (slabší cesta nebyla, DSG se kombinuje až s výkonnější verzí dvoulitru), ze začátku jsem byl však zklamán. Kde je ten bonus 20 kW a hlavně 50 N.m? Rozjezd dost váhavý, pod dva tisíce bylo TDI skoro až mrtvolné. To je ovšem další známý fakt, dvoulitr TDI ve verzi se 140 kW ožívá až ve vyšších otáčkách a ani zde není jeho charakter zrovna přesvědčivě silácký. Působí trochu přidušeně, jakoby mu někdo bránil pořádně se nadechnout. I tak to ale Alltracku stačilo na vítězství při měření pružnosti, chleba se lámal zejména ve druhé disciplíně, z rychlosti 80 na 120 km/h. S automaty tedy jenom plný plyn a pak opsat data z racelogicu. Rozdíl téměř dvou sekund je už skoro hmatatelný.
Subaru Outback vs. VW Passat Alltrack - dynamické měření na letišti | ||
Model | Subaru Outback 2.0D 110 kW Lineartronic | VW Passat Alltrack 2.0 TDI 140 kW 4Motion DSG |
Pneumatiky | 225/65 R17 | 225/40 R19 |
Pružnost 60-100 km/h)/80-120 km/h [s] | 6,1/8,6 | 5,5/6,7 |
Otáčky na nejvyšší RS při 130 km/h | 2200 min-1 | 2100 min-1 |
Skutečná rychlost při tachometrových 50, 90 a 130 km/h [km/h] | 45,6/83,9/122,9 | 46,9/86,8/126,1 |
Brzdná dráha ze 100 km/h [s/m] | 5,0/45,0 | 4,8/44,3 |
Při plném nasazení se také ukázalo o něco lepší odhlučnění Alltracku. Passat totiž využívá dvojici vyvažovacích hřídelů v bloku motoru, dvouhmotový setrvačník s tlumičem torzních kmitů je už ovšem výsadou sedmistupňového DSG. A protože čtyřválec 2.0 TDI používá šestistupňové DSG, musí se bez dvojice přídavných závaží obejít.
A boxer od Subaru se zase z podstaty své konstrukce (protiběžné písty eliminují nežádoucí síly samy od sebe) obejde bez vyvažovacích hřídelů úplně. Jeho chod je opravdu příkladně jemný, na tlumících hmotách ale mohlo Subaru ještě něco málo přidat. Při důraznější akceleraci, kdy se Lineartronic s předvolenými „virtuálními“ stupni rozpomene na svůj variátorový původ a čtyřválec drží ve vyšších otáčkách, je dvoulitr uvnitř víc slyšet. Za ty naprogramované převody i tak velký dík, variátorovou charakteristiku skousnu jenom u skútrů, v autech mi kvílející motor bytostně vadí. Subaru učinilo maximum pro to, aby se Lineartronic choval jako klasický automat a po většinu času tak opravdu činí (zatímco DSG si při popojíždění třeba v podzemních garážích občas škublo). Výše zmíněná akcelerační charakteristika souvisí spíš s tím, že se dvoulitru v Outbacku výkonového přebytku nedostává a když je potřeba zrychlit, holt se musí držet pod krkem.
I to stojí za vyšší spotřebou boxeru, konečný průměr se zastavil na 7,5 litrech, Alltrack býval minimálně o pět deci úspornější. Další známý fakt, močovina v jednotkách TDI opravdu efektivně přispívá ke snížení spotřeby paliva. Subaru proleze normou Euro6 bez močoviny, k potlačení oxidů dusíku ovšem používá systém LNT, tedy záměrně nedokonalé spalování. Paliva je zkrátka víc, než by bylo nutné, dodatečná dávka slouží právě a jen pro navázání nežádoucích oxidů. Ty LNT likviduje oxidem uhelnatým, který se získává… Ano, z paliva! Přiškrtí se vzduch a zvýší vstřikovaná dávka. Outback tak nemůže být v reálném světě vzorem úspornosti.
HODNOCENÍ MOTORU | Subaru Outback | Volkswagen Passat Alltrack |
Zrychlení | 7 | 9 |
Pružnost | 7 | 8 |
Spotřeba udávaná | 7 | 8 |
Spotřeba v testu | 8 | 9 |
Odhlučnění motoru | 7 | 8 |
Průměr | 7,20 | 8,40 |
Nejen do Hummer centra
Video se sice kompletně odehrává v Hummer centru, testované kombíky jsme však s Edou samozřejmě vzali i na zpevněný podklad.
Ještě Hummer centrové připomenutí – Subaru se sice proslavilo svými permanentními čtyřkolkami, aktuální Outback už ale spoléhá v zásadě na systém Haldex. Tedy ve verzi s variátorem Lineatronic (zde opravdu najdeme hydraulicky ovládanou vícelamelovou spojku), manuál používá centrální diferenciál uzavíraný viskózní spojkou. V případě variátoru s „Haldexem“ tak normálně míří na přední kola 90 % točivého momentu, na zadní kola může spojka poslat nejvýš padesát procent newtonmetrů. Alltrack, jak určitě dobře víte, disponuje Haldexem páté generace, který kromě rychlejších reakcí přináší také úsporu hmotnosti (díky zjednodušené konstrukci, obejde se bez tlakového zásobníku). Pod rychlou reakci systému bych se podepsal, žádnou prodlevu jsem však nezaznamenal ani v Outbacku. Oba kombíky při výšlapu na „sjezdovku“ v Hummer centru okamžitě zapojily všechna čtyři kola, jakoby šlo o permanentní čtyřkolky.
A už při cestě na naši tradiční měřící destinaci, na letiště v Mnichově Hradišti, si nešlo nevšimnout výrazně komfortnějšího odpružení Subaru Outback. Celek je sice proti houpavějšímu předchůdci tužší, tlumení nerovností mu však jde o poznání lépe než Alltracku. Je potřeba dodat, že Volkswagen velmi znevýhodňovaly použité pneumatiky – nízkoprofilové devatenáctky (Subaru obulo pouhé sedmnáctky…) nejdou komfortu zrovna naproti. Ani s menším rozměrem ale Passat vzorem pohodlí zrovna není, hlučnější zadní nápravu mají snad všechny konstrukce rodiny MQB vrozenou.
Tvrdší základ pak logicky Alltracku pomohl na poli ovladatelnosti, kde byl Outbacku skoro rovným soupeřem. I když je Volkswagen o pár kilo těžší než Subaru, působí velmi lehce, při rychlé změně směru jízdy jsem si znovu vybavil menší Golf. Stabilizace sice úplně vypnout nejde, její sportovní mód je však dostatečně benevolentní a dovolí i trochu té zábavy za hranicí přilnavosti.
Subaru jde s vypínatelnou stabilizací ještě o kousek dál, s řízením Outbacku jsem si však znovu neporozuměl. Je to kacířská myšlenka, já vím, ale i ve WRX STI mi přišlo, že má řízení kolem středové osy hluché místo. Hlavně v zatáčce jakoby se přerušilo spojení mezi koly a volantem a já najednou tápal, co se tam vepředu vlastně děje. To se tak dramaticky změnil povrch pod předními koly, že z ničeho nic necítím prakticky žádnou zpětnou vazbu? A podobně také v Outbacku – nájezd do zatáčky, auto nasměrujete do oblouku a řízení nepřirozeně zlehkne. Zvláštní pocit. Naladění posilovače v Alltracku je přirozenější, ponětí o předních kolech jsem měl vždy konstantní.
HODNOCENÍ JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ | Subaru Outback | Volkswagen Passat Alltrack |
Ovladatelnost | 10 | 8 |
Komfort odpružení | 9 | 6 |
Odhlučnění podvozku | 8 | 7 |
Řízení | 7 | 8 |
Řazení | 8 | 7 |
Brzdy | 8 | 8 |
Průměr | 8,33 | 7,33 |
Závěr
Jak napsal jeden z vás v diskuzi, majitel Outbacku by o nějakém Alltracku nikdy ani nepřemýšlel. Zákazníci Subaru jsou velmi loajální, značka samotná pak specificky zaměřená. A nemůžu říct, že bych subaristům nerozuměl. Outback je velmi praktický, pohodlný, s celkově vynikajícím podvozkem. Trochu kouzla však pro mě přeci jen ztratil. Technika pohonu 4x4 už není tak výlučná, také sportovnější design starších Subaru se mi zamlouval víc. Na bezrámová okna vzpomínám dodnes. Aktuální Outback je spíš „jen“ elegantním kombíkem, proti předchůdci se ale jedná o vyložený pokrok. A interiér konečně snese srovnání také s evropskou produkcí, která si na kvalitních materiálech a zpracování založila existenci.
Jeden problém však Outback má. Když si projdete známkovací tabulku, je jeho nedostatek zjevný – motoru chybí pár kilowatt navíc, systém LNT navíc zvyšuje spotřebu paliva. Hodila by se Outbacku silnější vznětová motorizace, o tom není sporu.
Právě díky silnější a úspornější pohonné jednotce nakonec srovnávací test ovládl Passat Alltrack. Nabídne také o něco větší zavazadlový prostor, argumentem mohou být rovněž daleko širší možnosti individualizace. Dokonalý ale Passat rozhodně není. Podvozek nejnovější generace je hlučný a hůř tlumí nerovnosti i na skromnějším rozměru, než jaký používal testovaný Alltrack. Jeho devatenáctky jsou už za hranou. Rozhodně doporučuji zůstat na skromnějších osmnáctkách nebo lépe, standardních sedmnácti palcích.
A odpověď na otázku z úvodu, jestli mohou být terénnější verze kombíků střední třídy také něčím užitečné? Popravdě řečeno, za celou dobu testu jsem nepřišel na to, proč by mi neměl stačit obyčejný Passat s pohonem všech čtyř kol. Do Hummer centra se vydávám zřídkakdy, na oplastované lemy blatníků si nepotrpím, světlá výška navíc povyrostla jen decentně (o 28 mm na konečných 174). A Outback? Ten opravdu terénnější je (viz světlá výška 200 mm) a za rozumnější alternativu k SUV jej tedy považovat lze. Ale chtělo by to silnější motor!
SHRNUTÍ HODNOCENÍ | Subaru Outback 2.0D 110 kW Lineartronic | VW Passat Alltrack 2.0 TDI 140 kW 4Motion DSG |
POŘIZOVACÍ NÁKLADY | 7,75 | 7,25 |
DESIGN | 8,20 | 8,40 |
INTERIÉR | 7,80 | 8,60 |
MOTOR | 7,20 | 8,40 |
JÍZDNÍ VLASTNOSTI | 8,33 | 7,33 |
CELKOVÝ PRŮMĚR | 7,86 | 8,00 |
CELKEM | ***1/2 | **** |
Subaru Outback 2.0D Lineartronic
Nejlevnější verze modelu | 939.000 Kč (2.5i/129 kW Active Lineartronic) |
Základ s testovaným motorem | 959.000 Kč (2.0D/110 kW Active) |
Testovaný vůz | 1.079.000 Kč (2.0D/110 kW Comfort Navi Lineartronic) |
Testovaný vůz s výbavou | 1.091.000 Kč (2.0D/110 kW Comfort Navi Lineartronic) |
Plusy
- Ovladatelnost
- Komfortní odpružení
- Vyšší světlost podvozku
Minusy
- Slabší a žíznivější motor
- Kratší sedáky
VW Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG
Nejlevnější verze modelu | 910.900 Kč (2.0 TDI/110 kW 4Motion) |
Základ s testovaným motorem | 1.027.900 Kč (2.0 TDI/140 kW 4Motion DSG) |
Testovaný vůz | 1.027.900 Kč (2.0 TDI/140 kW 4Motion DSG) |
Testovaný vůz s výbavou | 1.545.750Kč (2.0 TDI/140 kW DSG) |
Plusy
- Nižší spotřeba paliva
- Možnosti individualizace
- Vynikající sedačky
Minusy
- Hlučnější podvozek
- Tlumení nerovností
Foto: Petr Homolka
Model | Subaru Outback 2.0D 110 kW Lineartronic | VW Passat Alltrack 2.0 TDI 140 kW 4Motion DSG |
Cena základní sestavy | 1 079 000 Kč | 1 027 900 Kč |
Cena testované sestavy | 1 091 000 Kč | 1 545 750 Kč |
Motor
| ||
Typ motoru: | přeplňovaný vznětový | přeplňovaný vznětový |
Válce / ventily: | 4 / 4 | 4 / 4 |
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): | 1998 | 1968 |
Zdvihový objem (ccm): | 110 / 3600 | 140 / 3600 |
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): | 350 / 1600 - 2400 | 400 / 1900 - 3300 |
Nejvyšší toč. moment elektromotoru (Nm / ot/min): | 0 / 0 - 0 | 0 / 0 - 0 |
Nejvyšší výkon elektromotoru (kW / ot/min): | 0 / 0 | 0 / 0 |
Nejvyšší výkon soustavy (kW / ot/min): | 0 | 0 |
Provozní vlastnosti
| ||
Maximální rychlost (km/h): | 192 | 220 |
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): | 9.9 | 7.9 |
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): | 7.5 / 5.3 / 6.1 | 6 / 4.6 / 5.1 |
Emise CO2: | 159 | 135 |
Rozměry a hmotnosti
| ||
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): | 512 / 1848 | 639 / 1769 |
Objem nádrže (l): | 60 | 66 |
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): | 1676 / 429 | 1705 / 660 |
![]() | ||
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
| ||
a) délka (mm): | 4815 | 4777 |
b) šířka (mm): | 1840 | 1832 |
c) výška (mm): | 1605 | 1506 |
d) rozvor (mm): | 2745 | 2789 |
e) rozchod vpředu (mm): | 1575 | 1582 |
f) rozchod vzadu (mm): | 1590 | 1565 |
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
| ||
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): | 800 / 1150 | 950 / 1250 |
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): | 680 / 950 | 590 / 920 |
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): | 970 | 970 |
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): | 970 | 970 |
k) šířka vpředu (mm): | 1540 | 1540 |
l) šířka vzadu (mm): | 1530 | 1510 |
Délka sedáku vpředu (mm): | 480 | 510 |
Délka sedáku vzadu (mm): | 460 | 480 |
Výška opěradla vpředu (mm): | 630 | 630 |
Výška opěradla vzadu (mm): | 640 | 690 |
Místo vzadu pod předním sedadlem: | Ano | Ano |