Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Teploměr chladicí kapaliny tu není, dokonce ani ta ubohá modrá kontrolka studeného motoru. Palubní počítač měly až verze Arctica a vyšší, s výjimkou továrních vestaveb LPG (tam nebyl). Spotřeba je u všech benzinových verzí přibližně stejná – s lehkou nohou se jezdí za 6 l, vyšší zátěž a dálnice přidají 1,5 až 2 l.
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Dálková světla
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Potkávací světla
Dacia Logan II
17 Fotogalerie

Test ojeté Dacie Logan za 156.000 Kč: Kupujte, deset let ještě vydrží!

Marek Oborník

U jaké varianty loganu by byla největší šance, že by mohla mít za sebou klidný život u dobrých lidí na chalupě u lesa? Sedan? S nejlevnějším motorem? Bez tažného zařízení? Pojďme si pro něj!

Na otrokovické pobočce AAA Auto máme štěstí na kus, co splňuje předpoklady na pohodové souznění. Pod kapotou má starou čtyřválcovou dvanáctistovku s 55 kW (což byla základní motorizace před faceliftem), a je dokonce rovnou v lepší výbavě Arctica s klimatizací, elektricky nastavitelnými i vyhřívanými zrcátky a rádiem s bluetooth i vstupem USB. Navíc má příplatkový tempomat – u loganu docela vzácnost.

Jde ještě o model před faceliftem, takže tu zatím není denní svícení LED ani spolehlivější ovládání klaksonu středem volantu. Troubí se tu ještě postaru, tlačítkem na konci páčky blinkrů. To je ta chronicky problémová věc, o níž jsme psali na předchozích stranách. Tak schválně, jestli ještě jde do klaksonu šťáva? Mačkáme tlačítko. Nic. Klasika. S jistotou ulomený drát v přepínači, pravidelná závada.

Video placeholder
Dacia Logan 1.0 SCe 1.díl • auto.cz

Rozvody už dostal

Interiér vypadá docela sešle. Poškrábané plasty, na budících letité nánosy prachu. V přihrádce pomačkaná servisní knížka – prázdná, bez jediného záznamu. Takže opět kus po „garážistovi“.

Tento článek je součástí balíčku AUTO+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!