Tenhle Ineos Grenadier dojede až na kraj světa. A nezastaví ho snad nic
Australské zastoupení britského výrobce off-roadů představil dobrodružnou variantu pick-upu Grenadier Quartermaster do nejnáročnějších podmínek.
Jim Rarcliffe vybudoval obrovský chemický kolos Ineos, což z něj udělalo jednoho z nejbohatších lidí na světě. A protože je sir Jim také velkým fanouškem aut, pustil se i do tohoto odvětví. Jenže místo supersportů jeho automobilka Ineos staví off-roady. Ratcliffe se sice původně snažil odkoupit licenci na minulou generaci Land Roveru Defender, místo toho ale nakonec postavil vlastní vůz s vynikající technikou. O pohon se totiž starají zážehové a vznětové třílitrové šestiválce od BMW, které spolupracují s osmistupňovým automatem ZF.
Vedle Ineosu Grenadier s klasickou karoserií můžete sáhnout také po pick-upu s přídomkem Quartermaster, který australská pobočka značky Ineos vybavila do pořádného terénu.
Speciál vychází z drsnější verze Trialmaster a ve srovnání s originálem se liší výrazně větší palivovou nádrží, která nově pobere až 168 litrů benzinu a krytou nástavbou nad korbou. Z katalogu příplatků jsou ve výbavě uzávěrky předního a zadního diferenciálu, vyvýšené sání motoru, druhá baterie, zadní žebřík, panel ovládající přídavná zařízení (například světelnou rampu atd.), venkovní zásuvky a další.

O nové odpružení se postarala australská společnost JMACX, která grenadier vybavila novými tlumiči pérování s elektronickým nastavováním až v 16 krocích. Sedmnáctipalcová kola pak oblékají terénní pneumatiky BF Goodrich KM3.
Ineos Grenadier Quartermaster Kaiju (kaiju je japonské označení pro monstrum) dostal též další baterii. Lithiový akumulátor Alpha150 150A doplňuje měnič REDARC RS3 Pure Sine Wave, díky čemuž majitel může napájet spoustu externích zařízení. Ve výbavě nechybí ani lokační maják či vysílačka pro ultrakrátké vlny s kmitočtovým rozsahem od 300 MHz do 3 GHz.
Pod kapotou pracuje zmíněný zážehový šestiválec 3.0 od BMW s 210 kilowatty a 450 newtonmetry.