Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Reklamy, které stojí za to: S Toyotou Hilux není nic nemožné

Reklamy, které stojí za to: S Toyotou Hilux není nic nemožné Zdroj: acz

Reklamy, které stojí za to: S Toyotou Hilux není nic nemožné

Terénní pick-up Toyota Hilux má pověst téměř nezničitelného stroje, kterou samotná automobilka podporuje svými reklamními spoty.

Pro Toyotu Hilux není problém se vypořádat z běsnícími přírodními živly a její majitelé se natolik otrlí, že je z míry příliš nevyvede ani divoké prase velikosti grizzlyho v brnění a na motorce. Šimpanze v kožené bundě s kuklou a brýlemi na hlavě pak klidně vezmou na zadní sedadlo.

Toyota Hilux je na světě od roku 1967 a japonské automobilce se podařilo prodat přes 13 milionů těchto pick-upů v celkem sedmi generacích. Prozatím poslední generace je na trhu od roku 2005 a v roce 2011 prodělala poměrně důkladnou modernizaci.