Ostřejší Subaru WRX TR se představuje s brzdami Brembo a nově naladěným podvozkem
Populární sportovní sedan by měl nabídnout ještě lepší zážitek z jízdy.
Oficiální globální premiéra nového Subaru WRX TR je sice naplánována až na zítřejší Subiefest, konaný na Floridě, zámořští kolegové však již zveřejnili, co nového vylepšený model nabízí. A samozřejmě nechybí ani několik nových oficiálních fotek.
Začněme od technických úprav, které se dotkly především podvozku. Nové Subaru WRX TR dostalo tužší pružiny, nově naladěné tlumiče a nově naladěný systém řízení. Podle automobilky by tak nový model měl nabídnout ostřejší reakce na řízení a lepší chování karoserie.

V podbězích vidíme 19palcová litá kola, obutá do pneumatik Bridgestone Potenza S007 s rozměrem 245/35 R19, které by měly nabídnout lepší přilnavost na suchu i vodě. Za nimi jsou nové brzdy Brembo, které mají nově průměr 340 mm vpředu a 326 mm vzadu.
Do větších kotoučů se zakusují červeně lakované šestipístkové třmeny vpředu a dvoupístkové červené třmeny vzadu. Kombinace větších kotoučů, destiček a nového hlavního brzdového válce by přitom měla zajistit výrazně lepší brzdnou sílu.
Po stránce výkonu se nic nezměnilo, pod kapotou je tedy uložen 2,4litrový turbem přeplňovaný plochý čtyřválec, nabízející nejvyšší výkon 271 koní. Výkon je přenášen šestistupňovou manuální převodovkou na systém stálého pohonu všech kol s vektorováním točivého momentu.
V kabině potěší sportovně tvarovaná sedadla Recaro čalouněná mikrovláknem Ultrasuede, přičemž sedadlo řidiče je elektroniky nastavitelné v osmi směrech. Subaru WRX TR navíc dostalo novou verzi systému EyeSight, který si rozumí s manuální převodovkou. Vůz tak nabídne hlídání pruhů i adaptivní tempomat.
Malým zklamáním může být absence výrazného zadního spoileru, který by údajně měla dostat australská verze modelu WRX TR. S tímto problémem si ale úpravci jistě poradí, až novinka dorazí. Nové Subaru WRX TR by totiž mělo být dostupné na americkém trhu až od příštího roku, ceny však americké zastoupení zatím nezveřejnilo.