Nové BMW řady 7 prý dostane i modernizovaný šestiválec a novou V8
Hlavní důraz bude kladen na elektrifikace, se kterou by měl být spojen nový vidlicový osmiválec, přesto nebudou o novinky ochuzeni ani příznivci klasických benzínových motorů.
Vlajkový model mnichovské automobilky čeká zřejmě během dvou let představení nové generaci, která bude nejspíš v mnoha ohledech převratná. Podle dostupných informací a zvěstí totiž dostane novou příď s rozdělenými světlomety a čistě elektrickou verzi. Na své by si ale mohli přijít i příznivci spalovacích benzínových motorů – ať už klasických, nebo elektrifikovaných.
Podle informací BMW Blog by se totiž omlazená sedma mohla dočkat výrazně vylepšeného 3,0litrového benzínového šestiválce s interním označením B58. Nic zatím není jisté, přesto se mluví o nové motorizace 735i, nabízející nejvyšší výkon 201 kW, a výkonnější verzi 740i s maximálním výkonem 276 kW.
Modernizovaný šestiválec B58 má mít pod kapotou nové sedmičkové řady premiéru, následně by se však mohl objevit také v modelech X5, X6 nebo X7. Z menších modelů by pak modernizovaný motor mohlo dostat ještě pětkové BMW ve verzi 540i.
Vedle modernizovaného šestiválce by se ale pod kapotou nové sedmy měl objevit také zcela nový motor V8, který zřejmě ponese interní označení S68. Nový osmiválec by mě být odvozen ze starší 4,4litrové twin-turbo V8, nesoucí označení N63, v nejnovější verzi ale zřejmě dostane jistou formu elektrifikace.

Jeho výkon by se měl podle informací BMW Blog pohybovat okolo 399 kW a stejně jako v případě modernizovaného šestiválce by se měl postupně objevit v dalších modelech mnichovské automobilky.
Největší evoluci sedmičkové řady by se však měla stát čistě elektrická verze, která se zřejmě stane naprostým vrcholem nabídky. Elektrická sedma by měla dostat rovnou dva elektromotory, pohánějící obě nápravy, jejichž kombinovaný výkon by se mohl podle předběžných informací pohybovat okolo 458 kW. K velikosti baterie ovšem zatím nic konkrétního nevíme.