Nové BMW M2 dostane zářivější laky. Počítá se i s pohonem 4x4
Nejmenší zástupce divize BMW M se konečně dočká širší palety exteriérových laků. V následujících letech se můžeme těšit také na variantu s pohonem všech kol M xDrive.
Minulá generace BMW M2 patří mezi moje absolutně nejoblíbenější auta. Je tak akorát hravá, silná a rychlá, přitom umí být praktická, úsporná i komfortní na každý den. Nástupce, jež přímo vychází z větších řad 3 a 4, bohužel přibral několik set kilogramů a ztratil kouzlo kompaktního kupé, jelikož se z něj stalo o trochu menší M4.
Jestliže mnou vychvalovaný předchůdce na rozdíl od svých větších sourozenců nedokázal nabídnout individuální lakování a větší paletu laků karoserie (továrna v Lipsku na to nebyla přizpůsobena), aktuální provedení už zájemce o pestřejší barvy uspokojí. Produkce současného M2 se totiž přesunula do Mexika, přičemž fabrika San Luis Potosí už lakování větším množství odstínů umožňuje.
Podle zatím nepotvrzených zpráv současnou nabídku sedmi laků rozšíří dalších sedm odstínů. Chybět nebude například fialová metalíza Thundernight, jako známe z roadsteru Z4, Griogio Telesto neboli šedivý odstín, který používá konkurenční Lamborghini, zelený metalický lak Java Green, zářivý žlutozelený odstín Sao Paolo Yellow (často se vyskytuje na BMW M4), červená Fire Red, modrá Voodoo Blue (tu zase známe z některých porsche) ani šedá Skyscraper Grey.

V rámci větší modernizace se pak hovoří o nasazení volitelného sportovního pohonu všech kol M xDrive s preferencí zadní nápravy, který umí přední kola úplně odpojit. Vzhledem k modulární platformě CLAR, kterou M2 sdílí s většími BMW, se instalace čtyřkolky přímo nabízí. Ta by vedle lepší trakce mohla přinést i vyšší výkon, jako je tomu u BMW M4. To v případě pohonu všech kol disponuje výkonem 375 kilowattů, kdežto zadokolka „pouze“ 353 kW.