Nové Bentley Flying Spur bude pouze hybrid. Polepší si na 782 koní a 1000 Nm
Pohonné ústrojí uvedené v nové generaci Continentalu GT britská značka už brzy nasadí také do své limuzíny.
Bentley pokračuje v dříve oznámené cestě kompletní elektrifikace své modelové řady. Po příchodu nového kupé Continental GT, které už čistě spalovací W12 nahradilo pokročilým plug-in ústrojím Ultra Performance Hybrid, teď identický krok směrem k nové technice čeká i limuzínu Flying Spur. Do prostornějšího modelu přitom značka nasadí stejnou specifikaci motorizace jako v kupé, výkonem si tedy slušně polepší.

Automobilka potvrzuje, že modernizovaný Flying Spur bude disponovat výkonem 782 koní (575 kW) a rovnými 1000 Nm točivého momentu. Tedy podstatně více než u odchozího W12 (659 k/485 kW; 900 Nm). Ústrojí Ultra Performance Hybrid na 400V architektuře kombinuje síly nového čtyřlitrového twin-turbo V8 (600 k/441 kW) a elektromotoru (190 k/140 kW) umístěného ve skříni osmistupňové dvouspojkové převodovky. Dále vyladěného pohonu všech kol se limuzína nepochybně dočká také.
S touto porcí výkonu bude plug-in hybridní Flying Spur vůbec nejsilnějším a nejrychlejším čtyřdveřovým modelem ve 105leté historii značky. Na druhou stranu ale poskytne také tichý provoz čistě na elektřinu, u něhož Bentley uvádí dojezd přes 72 km. Celkový dojezd limuzíny má mimochodem přesáhnout 800 km.
Bentley letos v červnu ukončilo produkci čistě spalovacích osmiválcových modelů Continental GT a Flying Spur. Díky tomu bude chystaný Flying Spur už výhradně spoléhat na plug-in hybridní ústrojí – ačkoliv značka ještě neupřesnila, zda se dosavadní slabší plug-in hybrid 2.9 V6 objeví i v nové verzi limuzíny. Dalších informací bychom se ale měli dočkat už zanedlouho.