Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Škoda Kodiaq RS
Škoda Kodiaq RS
Škoda Kodiaq RS
Škoda Kodiaq RS
162 Fotogalerie

Nelíbí se vám aerodynamická kola nového Kodiaqu RS? Takto jednoduše se jich lze zbavit

Aerodynamická kola jsou v poslední době velmi populární, vzhledově však nejde o nic dvakrát působivého. A tak vám ukážeme, jak je z nového Kodiaqu RS odstranit, aniž byste museli připlácet za jinou sadu.

Právě teď pro vás ve Francii testujeme omlazenou Škodu Kodiaq, která kromě jiného přinesla i značně přepracovanou verzi RS. Dostala nový motor 2.0 TSI (180 kW) a několik dalších inovací včetně aerodynamických kol. Ta můžeme znát třeba z nové Octavie, ale i celé plejády dalších koncernových modelů. Aero obutí pomáhá snižovat spotřebu a emise CO2, v případě Kodiaqu RS prý o jeden až dva gramy na kilometr. V době, kdy za každý gram navíc hrozí značkám tučné pokuty, je to vítaná úspora.

Problémem aerodynamických kol je však jejich nepříliš atraktivní vzhled. V případě omlazeného Kodiaqu RS lze však tento „problém“ snadno vyřešit. Během chviličky totiž ze standardně dodávaných aero dvacítek uděláte líbivá kola, která k ostřejšímu vzezření vozu pasují násobně více. A ještě tím ušetříte 14.000 Kč, které byste museli investovat do jiných dvacítek bez aerodynamického provedení.

Jak na to už se dozvíte ve videu přiloženém výše. A pokud vás omlazený Kodiaq RS zajímá víc, přikládám dolů ještě jedno video ze současného testování, kde se podíváme také do interiéru a řekneme si něco málo k samotné jízdě. V testování pokračujeme i dnes, tak nezapomeňte sledovat náš instagramový profil @auto.cz a samotný web, kde brzy vyjdou kompletní dojmy.

Video placeholder
Škoda Kodiaq RS po faceliftu: Má novou tvář a lépe zní • Auto.cz