Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Brabus Rocket 1000 (Mercedes-AMG GT 63 S E Performance)
Brabus Rocket 1000 (Mercedes-AMG GT 63 S E Performance)
Brabus Rocket 1000 (Mercedes-AMG GT 63 S E Performance)
Brabus Rocket 1000 (Mercedes-AMG GT 63 S E Performance)
72 Fotogalerie

Nejvýkonnější Brabus v historii! Rocket 1000 má 1000 koní pro 25 šťastlivců

Německý úpravce Brabus vypouští do světa tisícikoňovou bestii. Jedná se o první model v historii Brabusu s takto vysokým výkonem.

V minulém roce představil Brabus dosud nejsilnější model v jeho historii. Brabus 930 je již ale minulostí, protože nyní přichází Brabus Rocket 1000. Model vycházející z Mercedesu-AMG GT 63 S E-Performance se tak stává nejvýkonnějším Brabusem v historii. 

Jak již naznačuje název tohoto modelu, Brabusu se u modelu AMG GT 63 S E-Performance povedlo posunout výkon na rovných 1000 koní. Za zmínku stojí i hodnota točivého momentu, která nyní dosahuje masivních 1820 Nm - kvůli ochraně pohonného ústrojí je omezen na 1620 Nm. 

O tato čísla se zasluhují 4,5litrový osmiválec, který vychází ze standardního 4,0litrového motoru V8 od AMG a elektromotor s výkonem 150 kW u zadní nápravy. Samozřejmostí je přítomnost pohonu všech kol 4MATIC+ a devítistupňové sportovní převodovky MCT. 

Brabus tvrdí, že Rocket 1000 zvládne jet s hravostí přes 300 km/h. Z nuly na stovku se dostane za 2,6 sekundy, což je 0,3 sekundy rychlejší, než v případě sériového modelu. 

Úpravce se netají tím, že si u designu modelu Rocket 1000 vzali inspiraci z předchozích Brabusů. Karoserie obsahuje velké množstvím karbonových prvků. Od nárazníku, jehož linie skvěle navazuje na blatníky, až po přívody vzduchu v mřížce chladiče, která je doplněná o červené akcenty. Hlavním tahounem exteriéru jsou kola Monoblock P o průměru jednadvaceti palců vpředu a dvaadvaceti palců vzadu. 

Video placeholder
Brabus Rocket 1000 (Mercedes-AMG GT 63 S E Performance) • Brabus

Díky rozšířeným blatníkům je Brabus Rocket 1000 přibližně o šest centimetrů širší než sériový model. Ani zadní části nechybí karbonové doplňky. Vícedílné zadní křídlo je doplněno o zadní difuzor se čtyřmi koncovkami výfuku s klapkami. 

Pro Brabus typické červené akcenty jsou převedeny také do ručně vyrobeného interiéru. V něm stojí za zmínku exkluzivní perforovaná kožená sedadla a logo Brabus s číslovkou 77, které odkazuje na rok založení společnosti (1977).

Brabus se rozhodl omezit výrobu modelu Rocket 1000 na 25 kusů. Každý z těchto kusů bude mít cenovku dosahující částky okolo 450 tisíc eur (11,5 milionu korun).