Modernizovaný Jaguar F-Pace zná české ceny. Do 1,5 milionu Kč se vejde jediný motor
Většina nabízených motorů pro modernizovaný Jaguar F-Pace má elektrifikovaný pohon, a to včetně základního turbodieselu D165.
Jaguar tento týden zveřejnil podobu modernizovaného SUV F-Pace, která přichází po pěti letech od představení tohoto modelu. A jen krátce na to české zastoupení prozradilo i tuzemské ceny. Začínají na částce 1.467.004 korun.
Uvedená cenovka se vztahuje na základní turbodiesel D165 MHEV, dvoulitrový čtyřválec naladěný na 120 kW, standardně spárovaný s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Standardem je v tomto případě rovněž využití mildhybridního ústrojí.
Jediným nehybridem v nabídce je pouze základní benzinový motor, v podobě čtyřválce P250 s výkonem 184 kW a točivým momentem 365 N.m. Ten přijde v základu na 1.573.121 korun, opět mu přitom standardně nechybí pohon všech kol a osmistupňová automatická převodovka.
Cenovku mimochodem už prozradil také plug-in hybrid P400e s kombinovaným výkonem 297 kW, který je nabízen minimálně za 1.932.007 korun. To je zhruba o 20.000 korun více než v případě obdobně výkonného benzinového šestiválce P400 MHEV s 294 kW, jehož první cena činí 1.912.163 korun.
Jaguar F-Pace (2020) – technická data modernizované verze | ||||||
*Kombinované hodnoty | ||||||
Motor | D165 MHEV | D200 MHEV | D300 MHEV | P250 | P400 MHEV | P400e |
Pohon | AWD | AWD | AWD | AWD | AWD | AWD |
Zdvihový objem [cm3] | 1997 | 1997 | 2996 | 1997 | 2995 | 1997 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 6/4 | 4/4 | 6/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min] | 120/4250 | 150/4250 | 221/4000 | 184/5500 | 294/5500-6500 | 297/5500* |
Točivý moment [N.m/min] | 380/1500-2500 | 430/1750-2500 | 650/1500-2500 | 365/1300-4500 | 550/2000-5000 | 640/1500-4400* |
Převodovka | 8A | 8A | 8A | 8A | 8A | 8A |
Max. rychlost [km/h] | 195 | 210 | 230 | 217 | 250 | 240 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 9,9 | 8 | 6,4 | 7,3 | 5,4 | 5,3 |
Komb. spotřeba dle WLTP [l/100 km] | 6,7 | 6,7 | 7,4 | 10,1 | 10,4 | 2,5 |
Základní cena [Kč] | 1.467.004 | 1.544.928 | 1.781.362 | 1.573.121 | 1.912.163 | 1.932.007 |
Cena S [Kč] | 1.582.317 | 1.659.999 | 1.896.554 | 1.688.434 | 2.027.476 | 2.043.932 |
Cena SE [Kč] | 1.686.498 | 1.764.059 | 2.000.735 | 1.792.373 | 2.131.536 | 2.140.974 |
Cena HSE [Kč] | - | 1.916.761 | 2.121.009 | 1.945.075 | 2.251.931 | 2.261.127 |
Cena R-Dynamic S [Kč] | 1.641.002 | 1.718.684 | 1.955.360 | 1.746.998 | 2.086.161 | 2.102.496 |
Cena R-Dynamic SE [Kč] | 1.744.941 | 1.822.623 | 2.059.420 | 1.851.058 | 2.190.221 | 2.199.659 |
Cena R-Dynamic HSE [Kč] | - | 2.033.405 | 2.237.774 | 2.061.719 | 2.368.333 | 2.378.013 |
Už základní výbava vztahující se na motor D165 přitom čítá 18palcová kola z lehkých slitin, diodové světlomety, elektricky nastavitelná a sklopná vnější zpětná zrcátka, elektricky nastavitelná přední sedadla, multimediální systém, tempomat nebo přední i zadní parkovací senzory. Vnitřek pak sází na kombinaci čalouněná imitací kůže a obložení v provedení Engineered Wood.
Druhý stupeň S pro D165 přidává 19" kola, čalounění perforovanou kůží, elektricky ovládané víko zavazadelníku vyspělejší multimediální systém Pivi Pro nebo rozpoznávání dopravních značek.
SE má pak ještě o palec větší kola, asistent dálkových světel, elektricky nastavitelný sloupek řízení, bezklíčový vstup, sledování mrtvého úhlu včetně ochrany při vystupování a varování při couvání nebo digitální přístrojový štít.

Vybrané motory jsou pak dostupné i ve stupni HSE. V takovém případě dostanete rovněž adaptivní tempomat, hudební systém Meridian, 21palcová kola nebo jiné obložení kabiny.
Kdo by si pak z této nabídky nevybral, je tu ještě verze R-Dynamic lišící výraznějším stylem díky jinému nárazníku nebo specifické masce chladiče. Pořídíte ji ve třech stupních výbavy, S, SE a HSE.
Design Jaguaru F-Pace se v rámci letošního faceliftu měnil jen decentně, a to přestože je tu nová maska i přední nárazník nebo koncová světla inspirovaná modernizovaným sporťákem F-Type. Většími změnami však auto prošlo uvnitř, palubní deska je totiž zcela nově tvarovaná.