Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách. • Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Martin Vaculík a ojeté Audi Q7 (4M): Dramaticky lepší než předchůdce!
První generace Audi Q7 (4L) z let 2005 až 2015 se do povědomí motoristické veřejnosti zapsala jako těžký a líný tank, z nějž milionářské paničky ani neviděly ven. Pro nástupce v Ingolstadtu zvolili decentnější estetiku, ale o to lepší skutečnou funkci.
Původní model Q7 vydržel na trhu celých deset let. Za tu dobu se svět kolem hodně změnil a začalo být jasné, že snižovat spotřebu budou muset i auta, jejichž klientela se na ni jinak vůbec neptá. Druhá generace Audi Q7 k šetření přistoupila velmi konstruktivním způsobem. Zásadně snížila aerodynamický odpor, prázdná je minimálně o dva metráky lehčí a pořádně zapracovala též na účinnosti motorů – zejména zcela nový osmiválec 4.0 V8 TDI (320 kW) verze SQ7 s přeplňováním dvojicí mechanických a jedním 48V turbodmychadlem se asi stane pomníkem celé dieselové éry.
Menší jen zdánlivě
Od pohledu se zdá, že druhá generace je podstatně menší. Ve skutečnosti jde jen o designové mistrovství, které někdejší výhrůžný tank ze samé hranice dobrého vkusu posunulo k decentní estetice, jež nikdy nezestárne. Právě v nadčasovosti designu jsou u Audi mistři – můžete mít jakkoliv starý vůz této značky, a když se o něj budete dobře starat, nikdo se vám za něj smát nebude. Skutečné rozdíly jsou tak pouze v centimetrech (nový model je o 34 mm kratší), přičemž nižší byla překvapivě dokonce první generace.

Uvnitř nemůže být o žádné stísněnosti řeč. Došlo zde k zásadnímu obratu v celé filozofii – místo falešného pocitu bezpečí za vysokou hradbou palubní přišla vzdušnost a skvělý výhled. Místo okázalých ploch minimalismus a perfektní ergonomie. Nastupování usnadňuje nejen tak často zmiňovaná vyšší pozice sezení, ale též unikátní konstrukce bez prahů. Spodní hrana vstupních otvorů je zcela v rovině s podlahou, nemusíte zvedat nohu. Základní objem zavazadlového prostoru pětisedadlové verze je asi o 200 l vyšší než u největších kombi (tedy 805 l) a na téměř dva kubíky jej lze zvětšit sklopením zadních sedaček. Tím vznikne zcela rovná ložná plocha, na níž se v případě nouze i vyspíte. Sedmimístná varianta také není v ceníku jen pro formu, ale kratší cestu v ní zvládnou i dospělí.
Tento článek je součástí balíčku AUTO+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!