Legendární BMW M3 CSL ožívá díky novému karbonovému bodykitu s brutální cenovkou
Tuningová společnost Vorsteiner představuje nový bodykit pro základní BMW M3 E46, díky němuž nově získá charisma vrcholného CSL. Všechny komponenty jsou vyrobeny z karbonu a rozhodně nejsou zadarmo.
Jeden z nejlepších řidičských bavoráků přijel na svět už začátkem nového milénia. Na šestiválcové BMW M3 E46 dodnes vzpomínají všichni pravověrní benzinoví šílenci a vůbec nejzajímavější byla speciální edice CSL (Coupé Sport Leichtbau) vyvinutá na Nürburgringu. Mnichovská továrna jich oficiálně vyrobila pouze 1383 a dnes jsou vzácnými sběratelskými unikáty.
A pokud doma máte obyčejnou „M-trojku“ s atmosférickým řadovým šestiválcem a láká vás nezaměnitelné charisma vrcholného CSL, nově se vám otevírá jedinečná šance. Tuningová značka Vorsteiner oficiálně odhaluje nový projekt V-CSL Carbon Fiber Program, jehož cílem je vyrobit omezenou sérii nových bodykitů inspirovaných legendárním BMW M3 CSL. K dispozici je „všem“ majitelům standardních aut.
Nejdražším komponentem je nový přední nárazník z uhlíkových vláken, za nějž zájemci zaplatí necelých 60 tisíc korun. Karbonový splitter pak stojí dalších 15 tisíc korun, karbonové zadní křidélko 31 tisíc korun a za agresivní karbonový zadní difuzor zaplatíte 34 tisíc korun. Volitelnou součástí bodykitu je i karbonová kapota s vylepšeným odvodem horkého vzduchu z motorového prostoru.

Vorsteiner pro už stařičkou „M-trojku“ nabízí i různé tuningové sady kol a nezapomíná ani na interiér. Kabinu si můžete vylepšit novou středovou konzolou z uhlíkových vláken a karbonovými sportovními sedadly s červenou a modrou kůží i černou alcantarou. Celosvětově pak vznikne pouze 103 exkluzivních sad.
Dnes už kultovní BMW M3 E46 se vyrábělo v letech 2000 až 2006 a bylo vybaveno výkonným atmosférickým 3,2litrovým řadovým šestiválcem S54 o 252 kW (343 koních) a 365 newtonmetrech. Standardem všech motorů bylo šest škrtících klapek a zákazníci si mohli vybrat mezi šestistupňovým manuálem a šestistupňovým robotizovaným automatem SMG-II. Tradiční pohon zadních kol byl samozřejmostí.