Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Internet je stále dost anonymní, což přitahuje různé podvodníky. Proto je dobré se vždy ubezpečit o identitě člověka, s nímž komunikujete.
Žádné vady se nevyplatí zatajovat. Lepší je při prodeji férový přístup, který může pomoct cenu vyšponovat výše
Zejména při prodeji motorek se podle odborníků vyplácí již nyní natáčet krátká videa
Při přímém prodeji autobazaru dostanete pravděpodobně za své vozidlo nižší cenu, ale dostanete ji hned.
19 Fotogalerie

Jak nejlépe prodat auto? Nabízíme návod, jak za váš vůz dostat maximum peněz

redakce AUTO.CZ

Poslat vůz do dalších rukou a dostat za něj co nejvíce peněz bývají často šachy. Jak tuhle náročnou partii nejlépe zvládnout? Nabízíme podrobný návod, jak se stát velmistrem v prodeji auta.

Takže vážení, na prodej je ultimátní výletní transevropský expres a ty ho můžeš mít skoro za jednu výplatu. Ano – i takhle může vypadat úvod inzerátu, na nějž jsme narazili na serveru Bazoš.cz, v němž autoři nabízejí za 45.000 korun více než dvacet let staré benzinové MPV Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDI, jež má „nalítáno“ 169.000 kilometrů.

A v bláznivě humoristickém duchu pokračuje příspěvek dále: „Takže bys měl jednat a neprováhat příležitost nasát tento epesní vůz. Je to MPV, podle někoho auto pro životní ztroskotance a rezignované profesionální fotry, ale to říkají jen instagramoví eunuchové, kteří by po 24 hodinách bez kondicionéru a kelímku starbucks zdechli na choleru a jejich největší dobrodružství bylo, když jim na Cejlu ujel autobus a došla data. To auto má víc než dvacet roků, má nějaké škrábance a na zadním blatníku malý rezavý fazol – vidíš na fotce. Co víme, to povíme.“ Jsou však žoviální anonce klíčem k úspěchu u prodeje aut? Jak správně „ukuchtit“ inzerát? Na co si dát pozor? Které kanály zabírají? A spousta dalších otázek, na které máme odpovědi!

Další články související s akcí Inflační brzda naleznete zde: Unikátní akce Inflační brzda s PREMIUM+: Balíček čtení, který vám pomůže ušetřit!

Video placeholder
Martin Vaculík a bazarová Škoda Octavia • Auto.cz

Tvrdá data

Vtipnost je fajn, klíč k úspěšnému prodeji však leží jinde: „Z vlastní zkušenosti za mě určitě fungují tvrdá data. Vzhledem k tomu, že většina lidí vyhledává vůz na internetu podle předem stanovených kritérií a používá nejrůznější filtry, je dobré zmínit veškeré údaje o vozidlu tak, aby kupující dostal co nejrelevantnější výsledek vyhledávání. To samo o sobě podstatně zvyšuje šanci na úspěšný obchod,“ říká Milan Hanák, někdejší vedoucí pražského autobazaru a nyní muž, který se dennodenně pohybuje na inzertních portálech.

Tento článek je součástí balíčku AUTO+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!