Honda N-One je po úpravě hodně nazlobenou krabičkou. Nás se ale netýká
Od japonského vozu kategorie Kei car asi nikdo nečeká přehnané emoce. Jedna tuningová společnost se o ně přesto pokusila.
Standardní Honda N-One je zástupcem kategorie Kei car, což je japonská specialita těch nejmenších automobilů. Vznikla v roce 1949 a cílem byla výroba malých, cenově dostupných městských vozů, které se následně v provozu dočkají zajímavého zvýhodnění díky svým žlutým registračním značkám (černým pro užitkové vozy). Japonské úřady přitom mají jasná pravidla o tom, který vůz může být do kategorie zařazen. Od roku 1998 může být takové auto maximálně 3,4 metru dlouhé, 1,48 m široké a 2 metry vysoké. A výkon pohonné jednotky nesmí překročit 47 kW.
Klasická Honda N-One však na první pohled nevypadá jako kdovíjak agresivní autíčko, má decentní rysy a spíše roztomilý vzhled. Společnost Mugen by to však ráda změnila a coby úpravce automobilů se okamžitě pustila do práce. Kdo říká, že vůz s maximálním výkonem 63 koní nemůže vypadat pořádně naštvaně?