Hennessey Mammoth 400 je další rozlučkou s V8 Hemi. Barvami odkazuje na Dodge Viper
Oslavný pick-up od Hennessey je ojedinělým případem, kdy se firma nesnaží monstrózně navyšovat výkon původní techniky.
Loučení s motorem rodiny V8 Hemi, který se pod střechou koncernu Stellantis objevil v řadě legendárních modelů od Dodge Challengeru až po Jeep Wrangler, nyní pokračuje také u známého texaského tunera Hennessey. Společnost představuje limitovanou sérii „sportovního pick-upu“ RAM 1500 pod označením Mammoth 400, který v pár stovkách exemplářů naposledy využije výkonný osmiválec.

Konkrétně se pod kapotou „mamuta“ objevuje 5,7litrová specifikace V8 Hemi. Překvapivě pro Hennessey, nebo možná zcela záměrně k oslavě dokonalosti motoru, však firma nezmiňuje jakékoliv úpravy jednotky (kromě nasazení výfuku Borla). Velice pravděpodobně, a navíc příhodně k označení 400, tak osmiválec produkuje továrních 400 koní (295 kW) a točivý moment 555 Nm. Jak ovšem dosvědčují fotky a video, jde o zcela dostatečnou sílu k pálení zadních pneumatik.
K projektu sportovního pick-upu si nicméně Hennessey přizvalo podvozkové specialisty Fox a Ridetech, jejichž technika model podstatně snižuje a vylepšuje jeho ovladatelnost. Ostatně na využití především na silnici odkazují i 22palcová kola obutá do lepivějších pneumatik a rovněž bodykit s karbonovými díly, přibližující pick-up dále k zemi.
Nakonec je limitovaná série pick-upu nabízena ve speciálním lakování, které nejenže patrioticky využívá barvy americké vlajky, ale dle úpravce odkazuje na motivy s rychlými pruhy Dodge Viperu – modelu, jehož laděním Hennessey v polovině 90. let rozjíždělo svůj byznys. Mammoth 400 tak bude dostupný v červené Viper Red, bílé Viper White nebo modré GTS Blue, vždy doplněné o zmíněné dvojité „Viper pruhy“.
V rámci rozlučky s motorem V8 Hemi vyrobí Hennessey pouze 250 kusů modelu Mammoth 400 pro celý svět. Cenovku zatím firma nezveřejnila.