MGB: Nesmrtelný fenomén
1
/
55
Přehled fotografií
Zavřít
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Motor si svižnou jízdu užívá a jde zlehka do otáček
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Hnědé interiéry jsou typické pro modely pozdějšího data výroby
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Po omezenou dobu jste mohli mít i třístupňový automat, ale nebyl oblíbený
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Sedačky možná působí stroze, ale zvládnete v nich i celodenní výlet
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Verzi GT navrhlo studio Pininfarina s cílem použít co nejvíce dílů z roadsteru
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Mřížka chrání sání před vniknutím listí a dalších nečistot
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Rozměrné víko dělá GT mimořádně praktické
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGB GT
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Novější interiér působí méně stroze. Je zde i více měkčených částí.
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Novinkou roku 1969 byla sedadla s opěrkami hlavy
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
S více než půl milionem vyrobených kusů je nejúspěšnějším britským sportovním vozem
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Co se nevejde do kufru, to uložíte na chromovaný nosič
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Novodobá kola Minilite jsou oblíbenou volbou
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Jednoduché tvary a chromované detaily budou vždy fungovat
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
MGC
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Vojtěch Růta
Zavřít