Původně byla Manta nalakována ostře zelenou barvou s červeně zvýrazněnými vzduchovými výdechy na zádi.|
Zdroj: Wheelsage.org
Technickým základem studie Manta byl podvozek závodního vozu Bizzarrini P538 z roku 1965.|
Zdroj: Wikipedia
V horní části přídě byly umístěny žaluzie umožňující výhled těsně před vůz.|
Zdroj: templeofspeed.cz
K atraktivitě Manty napomáhaly prahy z nerezové oceli s kruhovými otvory.|
Zdroj: commons.wikimedia.org
Giugiaro zvolil kapkovitý profil, táhnoucí se od přední masky až k useknuté zádi.|
Zdroj: Wheelsage.org
Manta neměla venkovní zpětná zrcátka, takže výhled dozadu umožňovalo jen hodně skloněné zadní okno a úzké okénko v zádi. |
Zdroj: Wheelsage.org
V roce 2008 byla Manta vystavena u příležitosti oslav 40. výročí Italdesignu na autosalonu v Ženevě.|
Zdroj: Wikipedia
Koncept Bizzarrini Manta získal ocenění na soutěžích elegance v Pebble Beach a Villa d’Este.|
Zdroj: auta5p.eu
Dvojité přední světlomety byly částečně zakryté přední kapotou, takže části přídě nad světlomety se pravděpodobně vyklápěly nahoru. |
Zdroj: gatsbyonline.com
Koncept Bizzarrini Manta měl jediný stěrač předního okna umístěný uprostřed.|
Zdroj: gatsbyonline.com
Celá záď se dala vyklopit dozadu, čímž se značně usnadnil přístup k motoru.|
Zdroj: classicdriver.com
Vzadu měla Manta ostře useknutou záď s vodorovně umístěnými koncovými světly.|
Zdroj: auta5p.eu
Zadní kola kupé Bizzarrini Manta poháněl vidlicový osmiválec Chevrolet umístěný před zadní nápravou.|
Zdroj: supercars.net
Neobvyklý byl také interiér Manty se třemi sedadly vedle sebe, přičemž řidič seděl uprostřed.|
Zdroj: Wheelsage.org
Italský majitel nechal Mantu zrenovovat společností Carrozzeria SD a přitom byl nalakován stříbrnou barvou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Zadním oknem toho nebylo dozadu moc vidět, zato umožňovalo pěkný pohled na motor V8. |
Zdroj: Wheelsage.org
Giugiarova Manta byla krásná, ale vyrobená jen v jediném exempláři, který se naštěstí zachoval.|
Zdroj: Wheelsage.org