Netradiční výměna motoru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na novém motoru jsme ušetřili 100 kg, říká Marco Zakouřil|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Úpravci prováděli rozbory materiálů bloků. Jako nejlepší se ukázaly ty s kódem CCZA a CCZB. Tento pochází z Golfu R VI.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Olejová vana vlastní výroby. Kromě přepážek, které brání odlévání oleje, zvětšila objem olejové náplně z 5 na 7 litrů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Netradiční výměna motoru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor samotný bylo možné umístit zcela dozadu, naopak chladiče jsou kvůli optimálnímu rozložení hmotnosti vepředu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Správně tvarované svody pro extra výkonné motory jsou vědou. Pro motor VW byly už naštěstí vyvinuty.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Elektrické pumpy vyžadují velké alternátory a zahřívají palivo. Proto byla použita výkonná mechanická pumpa.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Netradiční výměna motoru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Netradiční výměna motoru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Netradiční výměna motoru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Netradiční výměna motoru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert