MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
MG4 Electric Luxury|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Free (106 kWh)|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Dream|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ani dvouspojková převodovka nemá původ v Číně, ale u firmy Magna. Naladění už má obstojné a zůstala jí i možnost manuální změny stupňů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Klimatizace má vlastní panel a dá se přes ni nastavovat i teplota pro zadní pasažéry (ti mají svůj panel ve druhé řadě), část nastavení je však i na displeji multimédií. 16 Svět|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ačkoliv rozhodně nemá sportovní ambice, v losím testu si auto vede obstojně. Náklon karoserie není nijak velký, vůz reaguje rychle a elektronická stabilizace zasahuje spíše decentně, ani sklon k nedotáčivosti není velký.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na veliké karoserii možná působí 18“ kola jako malá, spolu s vysokým profi lem ale pomáhají k lepšímu komfortu jízdy. Výhrady nemáme ani k fungování brzd.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr je v sedmimístné konfiguraci vskutku maličký, v pětimístné je už mnohem použitelnější. Přesný objem bohužel neznáme.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
DFM znamená Dongfeng Motor a pod touto zkratkou značka vystupuje ve státech západní Evropy. Všechny čtyři blinkry na světlech jsou dynamické.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ve standardní výbavě jsou světlomety LED, která svítí velmi solidně, a také denní svícení LED, naopak přední mlhovky zde chybějí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert