Škoda Ahoj a Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Navzdory podobnému datu výroby se každý z třídveřových konceptů Škody tváří jako auto ze zcela rozdílné časové éry|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj a Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj a Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco ze zaoblené karoserie studie Joyster sálá dynamika, hranatější proporce konceptu Ahoj už navenek prozrazují především užitkový charakter|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Podobná auta znali ve Francii či Španělsku už před šedesáti lety, ahoj proto působí i přes moderní design tak trochu jako retro|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Tvar karoserie Škody Ahoj vypadá až příliš univerzálně, v jejích proporcích lze s trochou fantazie vidět cokoliv|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
I světlomety miniaturních rozměrů dokážou zářit jako hvězdy. Doplňkový blikač je zde přímo součástí refl ektoru.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Jak blikač, tak vnější kryt zrcátka nesou téměř učebnicově kruhový motiv|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Také dveřní kliky mají hezký design, v tomto případě však jde pouze o vzhledově povedené nefunkční nedodělky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Ahoj|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Podélné střešní nosiče mají nápaditý vzhled, skoro by nám bylo líto do nich cokoliv upevňovat|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Skupinové zadní svítilny vertikálním oválným tvarem přispívají k výbornému přístupu do zavazadelníku|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Funstar|
Zdroj: Škoda
Škoda Funstar|
Zdroj: Škoda
Přístrojový štít má klasický analogový základ, doplněný moderní obrázkovou grafififififififi kou|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Palubní deska využívá jednoduchý, ale nápaditý tvar, díky značné hloubce působí bytelně a bezpečně. Spodní kapsa je integrovaná do společného dílu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Otočné ovladače klimatizace připomínají vodovodní kohouty, displeje svítí uprostřed|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Sedačky mají sportovní figuru a tyčí se až pod rozlehlé střešní okno. Posezení je v nich parádní!|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Kapsy ve dveřních výplních lze uzavírat jednoduše pomocí zipu, což zatím do sériové podoby nikdo nedotáhl|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Do kanárkově žlutého metalického laku by se člověk nejraději zakousl. Tvar karoserie působí stále nadčasově, po lehkém oživení přídě by se mohl joyster klidně dodnes prodávat.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Mégane Coupé? Scirocco? Astra GTC? Vůbec ne, boční silueta Škody Joyster všechny sériové minimálně o dva roky. A pak dorazil Hyundai Veloster...konkurenty předstihla|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Joyster je natolik nápaditý a odvážný, až z některých úhlů spíš než reálné auto připomíná zvětšenou dětskou hračku|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Joyster|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Uprostřed světlometů se skví nápis označením modelu. Tento prvek se na některých škodovkách objevil i v sériovém provedení.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš