Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Obdélníkový přístrojový štít později nahradily kruhové ukazatele. Rádio vypadá jako dobové, uvnitř je však moderní. Topení zapínáte přímo z kabiny.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Přední sedadla připomínají křesílka v obýváku. Chybějí opěrky hlavy. Bezpečnostní pásy jsou originální montované majitelem doddatečně.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Tvar řadicí páky mi utkvěl v paměti od 80. let, kdy mě R8 svezl soused|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Skla druhého páru bočních dveří nelze spouštět. Lze v nich otevírat jen část, a sice posouváním dozadu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Vodní chladič je za motorem, který trvale pohání ventilátor chlazení|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zavazdelník ukrývá také domeček pro baterii|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Vyhřívání karburátoru|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nalévací hrdlo pro benzin|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Rezervní kolo se ukrývá pod podlahou zavazadelníku a je součástí deformační zóny přídě. K vysunutí musíte odjistit páčku v kufru.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 10 nabídl delší karoserii ale stejný rozvor|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Porovnání Renaultu 8 (vzadu) a Renaultu 1|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8 Gordini|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8 Gordini|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger