V každém interiéru je umístěný tablet s navigací. Řidič tak jede podle jasně nadefinované trasy, kterou dopředu nezná.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zóny v hlavním městě kontroluje dvanáct plug-in hybridních vozů Renault Captur. V minulosti Praha zkoušela čistě elektrická auta, ale ta se neosvědčila.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aby systém přesně detekoval jednotlivá vozidla, nemusí jet krokem. Extrémně přesně měří také ve větších rychlostech.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Monitorovací auto disponuje třemi klasickými kamerami ve vysokém rozlišení, a k tomu dvěma 3D kamerami|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Hlavní devízou nástavby je fakt, že je zcela nezávislá na autě. Navíc se jedná o systém, který sundáte z vozu během šedesáti vteřin.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert