Šestiválec Mazdy měl konvenční koncepci s obvyklým úhlem rozevření řad válců 60 stupňů. Mimo jiné měl dvě hlavy.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Naopak VR6 má válce v úhlu pouhých 15 stupňů, a tedy pouze jednu hlavu pro obě řady.|
Zdroj: Volkswagen
Mazda MX-3 vyráběná v letech 1991 až 1994 měla s motorem V6 (nabízel se i čtyřválec 1.6) tato specifi cká 15palcová lehká kola. Spoiler byl u V6 standardem.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Mazda MX-3|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Palubní deska původní MX-3 (tedy do roku 1994) sdílela palubní desku s hatchbackem 323F série BG. Ano, s tou se spícími světlomety.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Rok 1994 přinesl změny. Zvenku se inovované vydání poznalo snad jen podle odlišných litých kol. Kabina byla zcela nová.|
Zdroj: Mazda
Corrado VR6 se v roce 1991 stalo na dlouhou dobu nejrychlejším volkswagenem všech dob. Odlišit šestiválec od čtyřválce G60 či 2.0 16V ale nebylo na první pohled snadné. Snad jen podle nápisu VR6 na masce chladiče.|
Zdroj: Volkswagen
Původní Corrado VR6 používalo palubní desku jen málo se lišící od prvních modelů z roku 1988. Jiný byl snad jen tříramenný volant a v detailech se odlišoval přístrojový štít. Od roku 1993 prošla palubní deska inovací, kdy dostala kruhové ovladače ventilace a jiná tlačítka. Lišily se také výplně dveří.|
Zdroj: Volkswagen
Na podzim 1991 uvedený Golf III VR6 se stal zároveň vrcholnou verzí své řady. Na rozdíl od corrada jej ale poháněl menší ze dvou nabízených agregátů VR6.|
Zdroj: Volkswagen
Kabina na obrázku náleží verzi z roku 1993, která už mohla mít dva airbagy. Ty rané golfy nenabízely.|
Zdroj: Volkswagen