Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Palubní desku tvůrci převzali z Vectry A. Pozdější calibry měly standardně dva velkoobjemové (americké) čelní airbagy.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Logo v masce chladiče je charakteristické pro calibry po modernizaci. Jinak se na karsoerii nic nezměnilo.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Calibra dlouhá léta držela rekord v hodnotě součinitele odporu vzduchu 0,26. Šestiválec měl ale 0,29.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Calibra patřila k největším kupé 90. let s pohonem předních kol. Převisy jsou možná až příliš dlouhé.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Elektricky ovládané střešní okno se částečně nasouvá na střechu|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Výklopná zadní stěna zvyšovala praktičnost Opelova kupé. Z důvodu tuhosti ale byla nakládací hrana hodně vysoko.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Vidlicový šestiválec ECOTEC byl největším motorem v pohledném kupé. A druhým nejvýkonnějším.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Inovativní přední světlomety s čočkou byly o 40 procent nižší než konvenční svítilny|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Přístrojová deska je vzorem přehlednosti. Bílá barva je efektní. Nechybí teploměr chladicí kapaliny.|
Zdroj: Opel
Šestiválec měl standardně pětistupňovou převodovku. Šestistupňovou disponovalo pouze Turbo 4x4.|
Zdroj: Opel
V posledních letech se šestiválce pojily s velmi bohatou standardní výbavou. Mimo jiné s koženým čalouněním.|
Zdroj: Opel
Dva tisíce hodin strávila calibra celkem ve čtyřech aerodynamických tunelech|
Zdroj: Opel