Citroën BerlingoPalubní deska verze s manuální převodovkou má střední panel protažený níže. Všimněte si dvouzónové samočinné klimatizace.|
Zdroj: Svět motorů
Varianta se samočinnou převodovkou má jinak řešený středový panel. Volič robotizované manuální skříně vidíte vpravo vedle volantu.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud využijete třetí řadu sedadel, nezbyde skoro žádný prostor na zavazadla. Výrobce objem kufru v téhle konfi guraci neuvádí.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud využijete třetí řadu sedadel, nezbyde skoro žádný prostor na zavazadla. Výrobce objem kufru v téhle konfi guraci neuvádí.|
Zdroj: Svět motorů
Opakem je uspořádání, kde sedadla druhé řady sklopíte dopředu. Komfort sezení vzadu a ve druhé řadě ukazuje Eda Belšan.|
Zdroj: Svět motorů
Opakem je uspořádání, kde sedadla druhé řady sklopíte dopředu. Komfort sezení vzadu a ve druhé řadě ukazuje Eda Belšan.|
Zdroj: Svět motorů
Tříválec 1.2 Puretech se nabízel jen poslední dva roky výroby. Je velmi kompaktní a jízdně bez výhrad.|
Zdroj: Svět motorů
Nejrozšířenějším agregátem je HDi, od roku 2015 BlueHDi.|
Zdroj: Svět motorů
Na elektrickou verzi u nás moc často nenarazíte.|
Zdroj: Svět motorů
Prosklená střecha Modutop|
Zdroj: Svět motorů
Možnosti interiéru|
Zdroj: Svět motorů
Zadní víko má samostatně otevíratelné sklo.|
Zdroj: Svět motorů
Pouze užitková verze Van se nabízela s delší karoserií 4628 mm. Hlavní rozdíl spočívá v délce zadního převisu. Ten u delší verze činí 975 mm, u kratší s délkou 4380 mm 727 mm. Rozvor náprav 2728 mm je u obou variant stejný.|
Zdroj: Svět motorů
Pouze užitková verze Van se nabízela s delší karoserií 4628 mm. Hlavní rozdíl spočívá v délce zadního převisu. Ten u delší verze činí 975 mm, u kratší s délkou 4380 mm 727 mm. Rozvor náprav 2728 mm je u obou variant stejný.|
Zdroj: Svět motorů
Osobní verze Multispace se nabízela výhradně v kratší karoserii. Důvody pro to neznáme.|
Zdroj: Svět motorů
Užitková varianta Van měla zadní dvoukřídlové nestejně široké dveře, které lze aretovat ve dvou krajních polohách. Všimněte si, že do nákladového prostoru lze naložit euro paletu.|
Zdroj: Svět motorů
Nezvykle působila v době vzniku elektrická verze Electric, ukrývající v útrobách japonskou techniku od Mitsubishi.|
Zdroj: Svět motorů
Po letech představuje jeden z problémů jednotka BSM. Je to vlastně modifikovaná pojistková skříňka v motorovém prostoru. Zatímco pojistky u ní normálně vyměníte, relátka jsou její nedílnou součástí a to je problém, pokud elektrika žije vlastním životem. Důležité je mít přesný typ jednotky BSM označený písmenem a číslem (zde L11).|
Zdroj: Svět motorů
Po letech představuje jeden z problémů jednotka BSM. Je to vlastně modifikovaná pojistková skříňka v motorovém prostoru. Zatímco pojistky u ní normálně vyměníte, relátka jsou její nedílnou součástí a to je problém, pokud elektrika žije vlastním životem. Důležité je mít přesný typ jednotky BSM označený písmenem a číslem (zde L11).|
Zdroj: Svět motorů
Spodek motoru 1.2 Puretech s demontovanou olejovou vanou a již vyčištěným sacím košem olejového čerpadla.|
Zdroj: Svět motorů
Poškozený rozvodový řemen|
Zdroj: Svět motorů
Pohled na složitou hlavu čtyřválce 1.6 VTi. V detailu vratné pružiny valvetronicu, které občas praskají.|
Zdroj: Svět motorů
Pohled na složitou hlavu čtyřválce 1.6 VTi. V detailu vratné pružiny valvetronicu, které občas praskají.|
Zdroj: Svět motorů
Svítící kontrolky emisního systému SCR, kvůli kterým jsme museli první auto záhy po zapůjčení vrátit.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Kabina druhého zapůjčeného auta s manuální převodovkou ukazuje verzi ventilační soustavy s manuální klimatizací. Kožený volant byl součástí atraktivní výbavy XTR.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Svítící kontrolky emisního systému SCR, kvůli kterým jsme museli první auto záhy po zapůjčení vrátit.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Motor 1.6 BlueHDi si zachoval rozvod OHC a 8 ventilů.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Nádrž na AdBlue|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Přední zavěšení je originální koncepce PSA|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Jednotka dávkovacího čerpadla. S nádrží na aditiva pro DPF a naftu má berlingo tři nádoby|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Snímač NOx|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Vstřikovač močoviny|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Berlingo má z praktických důvodů rezervu pod autem. Zadní náprava je už torzní příčka.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl