Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V překvapivě dobrém stavu se dochoval interiér.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jen vinou chybějících prahových lišt byly koberce místy vykopané zpod dveřních těsnění.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Obrovský 708litrový zavazadelník je výrazným kladem modelu. Nádrž na 40 litrů LPG se nachází pod autem. Značné zatížení zádě a lehký motor vpředu způsobují u plně naloženého auta nemalé problémy s trakcí.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Autobazar samozřejmě umyl motorový prostor. Místa, kam tlakový čistič nedostříkl, však prozrazovala silné znečištění. Testovaný kus zjevně neměl lehký život.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Autobazar samozřejmě umyl motorový prostor. Místa, kam tlakový čistič nedostříkl, však prozrazovala silné znečištění. Testovaný kus zjevně neměl lehký život.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Dacia Jogger TCe 100 Extreme|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Měření výkonu na válcové zkušebně|
Zdroj: Svět motorů