Interiér testovaného vozu byl vybaven snad vším, co bylo k dispozici. Po epizodě v E60 je opět střední část panelu palubní desky natočena k řidiči. Konkrétně o sedm stupňů.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Vrcholná verze předních sedadel nabízí elektrické nastavování dokonce i opěrky hlavy či délky sedáku|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Prostornost ve druhé řadě je u F10 a F11 omezená jak v příčném, tak také v podélném směru. Autor článku měří 170 cm.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
V motorovém prostoru najdete také čtyři specifické trubkové výztuhy|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Kliky komfortního odemykání občas zlobí. Příčinou je selhávající vysílač uvnitř.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Do zásuvky OBD patří pouze diagnostický přístroj. Nic jiného sem nepřipojujte. Jinak si můžete zadělat na velký problém.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zadní hardy spojka vykazovala na testovaném voze drobné trhliny|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Hadice takzvaný husí krk odvětrávání klikové skříně se stopami od oleje.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Motor N47 po demontáži domečku se sacím filtrem|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Po demontáží plastového víka se vám odkryje pohled na čistič sání|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Vůz má baterii pod podlahou kufru. V motorovém prostoru je jen kladný vývod.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Velmi složitá technika recenzované pětky vyžaduje specializovaný servis|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Hardy spojka na výstupu z transferu. Ten ukrývá mimo jiné lamelovou spojku VTG.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 525d xDrive|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Komponenty přední nápravy využívají hojně hliníkové slitiny. Zde na fotce je novinka v řadě 5, horní příčné rameno.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zde v detailu vidíte dvojice čepů dvou spodních ramen.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl