Karosářská verze kombi, obchodně pojmenovaná Touring, má označení E61.|
Zdroj: Svět motorů
Tradiční specialita bavorských kombíků pětky E34, samostatně výklopné sklo pátých dveří.|
Zdroj: Svět motorů
Ovládací solenoid vanosu (OCV) má v přívodu oleje sítko, které se umí ucpat.|
Zdroj: Svět motorů
Žhavicí relé u šestiválce M57. Stojí od 3500 korun.|
Zdroj: Svět motorů
Akumulátor je uložen vzadu pod podlahou zavazadelníku. Už má senzor IBS.|
Zdroj: Svět motorů
Řez původním šestiválcem M54. Všimněte si dvou rozvodových řetězů.|
Zdroj: Svět motorů
Řez motorem M57. Tady zaujmou velmi mohutné písty.|
Zdroj: Svět motorů
E60 mohla mít ve výbavě třeba průhledový displej (HUD). Uprostřed je palubní deska původní verze, vpravo po modernizaci|
Zdroj: Svět motorů
Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).|
Zdroj: Svět motorů
Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).|
Zdroj: Svět motorů
Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).|
Zdroj: Svět motorů
Komfortní sedadla|
Zdroj: Svět motorů
Zadní kola jsou zavěšena na integrální nápravě. Na každé straně má pět ramen, některá z hliníku. Orezlá skříň diferenciálu znamená, že z něj neteče olej.|
Zdroj: Svět motorů
Přední náprava má dvě spodní ramena.|
Zdroj: Svět motorů
Nejčastěji se vyskytuje vůle v uložení toho tažného. Je hydropryžové.|
Zdroj: Svět motorů
Vysokotlaká palivová pumpa motoru N53. Její součástí je elektrický regulátor tlaku, který občas selhává. Mění se v celku.|
Zdroj: Svět motorů
Motor N53 pracuje ve třech režimech. Proto potřebuje snímač oxidů dusíku.|
Zdroj: Svět motorů
Pouzdro mechatroniky převodovky ZF 6HP. Mění se s výměnou oleje.|
Zdroj: Svět motorů
Sací hrdlo klimatizace. Poblíž něho se ukrývá snímač kvality vzduchu AUC.|
Zdroj: Svět motorů
Unikum představuje skelet samonosné karoserie. Přední část je z hliníkové slitiny (modře), zbytek je ocelový.|
Zdroj: Svět motorů
Expanzní nádobka|
Zdroj: Svět motorů
Přepadová hadička expanzní nádobky, která občas praskne|
Zdroj: Svět motorů
Termostat|
Zdroj: Svět motorů
Recenzovaná pětka se sice uvedla před 21 lety, ovšem její servisní náročnost předčí i mnohá nová auta. Bez specialisty a příslušného diagnostického vybavení se neobejdete.|
Zdroj: Svět motorů
Tlumič uvnitř pružiny víka zavazadelníku umí selhat. A není to banalita.|
Zdroj: Svět motorů
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
S osmiválci se pojila manuální převodovka od ZF. Její řazení je přesné a chod páky neskutečně lehký.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Palubní deska vypadá na první pohled jednoduše. Ergonomie je perfektní stejně jako zpracování. Motor natočíte po vložení ovladače do slotu a jeho stlačení. Svezení bylo úžasné.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Osmiválec N62 vyniká nejen dynamikou, ale rovněž spolehlivostí a odolností. A je na něj krásný pohled...|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl