Palubní deska má střední část natočenou k řidiči.|
Zdroj: Svět motorů
Nad zrcátkem je panel systému check control.|
Zdroj: Svět motorů
Palubní počítač byl u levnějších verzí nahrazen hodinami.|
Zdroj: Svět motorů
Přístrojový štít je plně elektronický.|
Zdroj: Svět motorů
Prostornost vzadu je podprůměrná.|
Zdroj: Svět motorů
Původní čtyřválec M10|
Zdroj: Svět motorů
Pohled na šestiválec M20 s jeho typickým sacím potrubím.|
Zdroj: Svět motorů
Kresba ukazuje čtyřválec M42 s rozvodem DOHC a 16 ventily v typu 318iS.|
Zdroj: Svět motorů
Dvoudveřová karoserie, někdy nazývaná kupé. Na snímku je sportovní 318iS.|
Zdroj: Svět motorů
Kabriolet dnes patří k nejvíce ceněným E30.|
Zdroj: Svět motorů
Čtyřdveřový sedan dorazil s malým zpožděním za kupé.|
Zdroj: Svět motorů
Sedan s lyžemi ukazuje 325iX. Všimněte si zvýšené světlé výšky a také dodatečných plastových doplňků.|
Zdroj: Svět motorů
Kombi Touring dostalo tu nejvyspělejší techniku. Touringy jsou už auta vždy po modernizaci.|
Zdroj: Svět motorů
Sportovní M3 je dnes extrémně drahé, stojí běžně dost přes milion korun.|
Zdroj: Svět motorů
Šasi modelu 325iX. Pohon přední nápravy je řešen od transferu pomocným hřídelem vedeným po levé straně převodovky.|
Zdroj: Svět motorů
Kapota E30 se otevírá dopředu. Nejprve takhle povyjede. Jde o bezpečnostní prvek.|
Zdroj: Svět motorů
Rameno přední nápravy je originální koncepce s prostředním čepem. Všimněte si, že se jedná o výkovek, navíc odlehčený.|
Zdroj: Svět motorů
Rameno přední nápravy je originální koncepce s prostředním čepem. Všimněte si, že se jedná o výkovek, navíc odlehčený.|
Zdroj: Svět motorů
Koroze přední části prahu. Zcela chybí kostka.|
Zdroj: Svět motorů
Již opravený práh s kostkou.|
Zdroj: Svět motorů
Chlazené kotouče měly šestiválce a vozy s ABS.|
Zdroj: Svět motorů
Zadní podběh s trubkami. Tady to hodně rezne.|
Zdroj: Svět motorů
Zkorodované zadní kapsy v zavazadlovém prostoru. Zde pohled zespodu.|
Zdroj: Svět motorů
Zkorodované zadní kapsy v zavazadlovém prostoru. Zde je pohled z kufru.|
Zdroj: Svět motorů
Tlumičová vzpěra je u E30 součástí těhlice. Všimněte si výztuhy podběhu v podobě uzavřeného profi lu. Snaha o zvýšení bezpečnosti byla již tehdy patrná. Plastová nadkolí má E30 pouze vpředu.|
Zdroj: Svět motorů
Diagnostická zásuvka.|
Zdroj: Svět motorů
Tzv. L-klapka a také nádoba na olej pro servořízení.|
Zdroj: Svět motorů
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volant na snímku je ten úplně základní. V nabídce byly také tři tříramenné sportovní volanty, dva z nich M-technik. A dále dvojice čtyřramenných volantů s rozměrnou hlavou a airbagem.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Martinovo auto nemělo ani autorádio. Přístrojová deska je ale kompletní.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
S M40 se pojila pětistupňová převodovka s řazením zpátečky přes silnější pružinu vedle jedničky. Pro BMW typické. Také nářadí ve víku kufru je tradicí.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 318i|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Čtyřválec M40 dostal moderní řidicí elektroniku Motronic DME 1.3. Její součástí je také snímač množství nasávaného vzduchu, lidově L-klapka. Po letech může zlobit.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl