Mototest Aprilia RS 457: Na startovní čáře
20
/
35
Přehled fotografií
Zavřít
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Digitální barevný displej je v současnosti standardem.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tři jízdní režimy a tři různá nastavení kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Trojité diodové přední světlo je poznávacím znakem značky Aprilia. Jeho součástí jsou i směrové blikače.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Malý dvouválec má sice maximální výkon jen 35 kW, ale jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na lehkou motorku jsou brzdy dostačující. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Centrální zadní tlumič má zdvih 130 mm a lze u něj měnit předpětí podle hmotnosti jezdce
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavřít