Moderní dobře čitelný displej ukazuje všechny potřebné informace o jízdě i nastavení jízdních režimů či elektronických pomocníků. Palivoměr na něm ale nenajdete, jen se potom rozsvítí hladové oko.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový čtyřválec má stejný základ jako u předchozí generace. Miluje vysoké otáčky a spoustou úprav se u něj povedlo docílit emisní normy Euro 5+.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Hliníková kyvná vidlice je nyní o 150 gramů lehčí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výfuk schovaný do sedlovky podporuje štíhlou linii stroje. Při stání na místě nebo popojíždění ve městě ale řádně prohřeje sedací část těla.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radiální čtyřpístkové přední třmeny se starají o bryskní zpomalení. Brzdy jdou dobře dávkovat a na normální silnici je neutaháte.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Poměrně velké sedlo umožňuje různý posaz a dobře se z něj vysedává.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Křidélka v přední části mají zajistit více přítlaku na předním kole v zatáčkách|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 450MT-RX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod zadním krytem není sedlo pro spolujezdce. S pomocí nářadí ho ale lze přidělat.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový tříválec CP3 s výkonem 87,5 kW má síly tak akorát. Hezká je jeho charakteristika, díky níž podává slušný zátah v širokém spektru otáček.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dvojice předních kotoučů s průměrem 298 mm se stará o dostatečné krocení koníků|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Do přední kapotáže ve stylu 80. let by se velké světlo nehodilo. Diody ve spodní části nenarušují její závodní charakter.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Gépéčko dostalo plně nastavitelné tlumiče KYB vpředu i vzadu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert