Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Audi Q7|
Zdroj: Svět motorů
Světlomety LED Matrix jsou překvapivě spolehlivé, jen občas vyžadují seřízení sklonu a směřování paprsků. Zda je jimi vůz vybaven, má zásadní vliv na jeho prodejnost.|
Zdroj: Svět motorů
Diesel vrcholné varianty SQ7 je jednou z nejlepších pohonných jednotek, jaké kdy kdo udělal. Při měřeních na válcové zkušebně hravě překračuje i udávaných 900 Nm.|
Zdroj: Svět motorů
Audi Q7|
Zdroj: Svět motorů
Audi Q7|
Zdroj: Svět motorů
Audi Q7 používané ve firmě Gametall|
Zdroj: Svět motorů
Audi Q7 používané ve firmě Gametall|
Zdroj: Svět motorů
Audi Q7 používané ve firmě Gametall|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz GL používaný ve firmě Gametall|
Zdroj: Svět motorů
Audi Q7 používané ve firmě Gametall|
Zdroj: Svět motorů
Při dlouhém stání v bazaru orezly brdy. Než jsme rez stihli obrousit, ubyly brzdové destičky pod hranici opotřebení.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Interiér je ideálem jak pro auto na denní jezdění, tak pro dlouhé cestování. Proti předchozí generaci fascinuje posun ve výhledu z vozu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Před zvednutím vozu je potřeba uzamknout pneumatické odpružení funkcí nazvanou „výměna kola“|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Sedačky z populární alcantary nelze kombinovat s odvětráváním. Velkou výhodou vozu je koncepce téměř bez prahů, kde i méně pohybliví motoristé za sebou snadno „vtáhnou nohy“.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Poškrábaná nakládací hrana, či dokonce lak nárazníku jsou častými poškozeními ojetých Q7. Jejich majitelé evidentně rádi využívají přepravní potenciál vozů.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník má už základní objem přes 800 l. Sklopením zadních sedaček navíc vznikne zcela rovná ložná plocha, na které se v nouzi i vyspíte.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Dojezdové rezervní kolo je častou výhodou českých ojetin proti autům individuálně dovezeným například z Německa, kde ve standardní výbavě chybí|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při dlouhém stání v bazaru orezly brdy. Než jsme rez stihli obrousit, ubyly brzdové destičky pod hranici opotřebení.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Když si budete kupovat vůz s výbavou S-Line, zkontrolujte si ve specifi kaci (například na druhé straně servisní knížky), zda obsahuje i dynamickou verzi pneumatického podvozku 2MA|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Všem světlometům moderních vozů nejvíce škodí myčky. Za čas bude potřeba krycí skla opatřit novou ochrannou vrstvou, což zvládají specializované fi rmy a vyjde to rozhodně levněji než nákup celého dílu za 73 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Elektricky výsuvné tažné zařízení vypadá po letech často nějak takto. Na funkci to nemá vliv. Spíš se podívejte, zda plastový kroužek natočení vleku už není „zarovnaný“ se železem. To jej pak musíte zhruba za 6000 Kč nechat vyměnit.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Přední náprava je velice odolná. Pokud se něco občas mění, jsou to největší silentbloky zadní dvojice spodních ramen. Stojí málo přes 2000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Pneumatické odpružení má naprostá většina ojetin. Nemusíte se jej bát, nejsou s ním téměř žádné potíže. Mohutně dimenzované zadní měchy zvednou jakýkoliv vlek.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Nejčastějším zdrojem zvuků z rozvodů u 3.0 V6 TDI je dle servisních techniků napínák. Jelikož jsou rozvody na zadní straně motoru, musí se agregát kvůli opravě demontovat z vozu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Obrovskou výhodou Audi Q7 druhé generace je spotřeba paliva. Celý test jsme dokončili s průměrem 7,3 l/100 km.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Audi Q7 3.0 TDI S-line|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík