Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
„Neměl jsem kde jezdit s polopásovým obrněným transportérem, a tak jsem si vybudoval vlastní vojenský areál,“ popisuje Jakub Dostál|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
„Americká armádní auta se řídí nejlíp. Navíc jde o držáky,“ komentuje třiačtyřicetiletý Dostál.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Díky tažnému trianglu nemusí za volantem taženého vozu sedět řidič|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
„Šestikolek Gama Goat z války ve Vietnamu moc nenajdete. Drtivá většina šla do šrotu. I proto jsem rád, že jsem jednu sehnal,“ komentuje Jakub Dostál.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nákladní vůz M-925 s navijákem, jemuž se přezdívá Big Foot, má Jakub Dostál jako jediný v republice|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije sběrateli armádní techniky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek