Čistý a jednoduchý design nové třídy přilákal k BMW statisíce zákazníků.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
Verzi Turbo uvnitř bezpečně poznáte podle budíků uklizených v červeném panelu.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
Kožené čalounění výplní dveří najdete u standardní i sportovní verze.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
Boční pohled odhalí nesmrtelnou siluetu vozu. Všimněte si i Hofmeisterovy křivky na zadním okně.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
Jasným poznávacím znamením verze Turbo jsou hranatá světla a decentní křídlo.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
Verze Turbo vsadila na hranaté zadní svítilny. Našly byste je i na konceptu Garmisch.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
Nové komponenty ztísnily motorový prostor. Nebylo už tak možné osadit do vozu pravostranný sloupek řízení. Všechna turba jsou tak levostranná.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
To se už dnes jen tak nevidí. Obří nápisy Turbo byly v tomto období v kurzu.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo|
Zdroj: Vladimír Kadera
Standardní verze vozu má v pravém budíku hodiny. Verze Turbo už má na tomto místě otáčkoměr.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
Tříramenný sportovní volant byl poznávacím znamením modelu Turbo. Zde se však díváte na upravené kormidlo klasické verze.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
Standardní BMW 2002 je samo o sobě sportovním autem. Posez za volantem je příkladný.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
Interiér verze 2002 byl příjemně vzdušný. Přesto vás dokázal k řízení přitáhnout.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
Verze ti spoléhala na dvojici karburátorů, silnější tii na přímé vstřikování benzinu. Turbo má přeplňování od německé fi rmy KKK.|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002|
Zdroj: Vladimír Kadera
Kulatá světla byla poznávacím znamení nové třídy. Našli byste je vpředu i vzadu.|
Zdroj: Vladimír Kadera