Bugatti Typ 37 Grand Prix z roku 1926, nabízený v aukční síni Bonhams.|
Zdroj: Bonhams
Bugatti Typ 13 byl první automobil této značky, vyráběný v letech 1910 až 1920. Jeho nástupcem byl typ 37.|
Zdroj: Wikipedia
Bugatti Typ 37, vystavený v německém dopravním muzeu Sinsheim. Vůz má světlomety a rezervu na levé straně.|
Zdroj: Karel Haas
Sportovní verze Bugatti Typ 37 s blatníky a velkým předním oknem.|
Zdroj: Wikipedia
Typ 37 měl většinou kola s drátovým výpletem, ale dodával se i s paprskovými koly z hliníkové slitiny.|
Zdroj: Wikipedia
Kresba Bugatti Typ 37 v řezu. Velká benzinová nádrž byla umístěna za sedadly.|
Zdroj: Wheelsage
Elegantní černě lakované Bugatti Typ 37 s malými blatníky nad koly a nízko posazenými světly.|
Zdroj: Wheelsage
Na výstavě historických automobilů Retromobile 2013 bylo k vidění Bugatti Typ 37A z roku 1927 se dvěma větrnými štítky před sedadly.|
Zdroj: Wikipedia
Bugatti Typ 37A poháněl řadový čtyřválcový motor s kompresorem, odvozený z osmiválce z modelu Bugatti Typ 28.|
Zdroj: auta5p.eu
Na výstavě v Národním technickém muzeu v Praze bylo v roce 2021 vystaveno vzorně restaurované Bugatti Typ 37A.|
Zdroj: Wikipedia
V roce 1926 si brazilský velvyslanec ve Francii koupil podvozek T37A a na něj si nechal vyrobit dvoumístné kupé nazvané Bugatti La Mouche 37A.|
Zdroj: samohylmotorveteran.cz
Vzácný exemplář La Mouche 37A je součástí sbírky historických vozidel Samohýl Motor Veterán ve Zlíně.|
Zdroj: autokaleidoskop.cz
Zvláštností typu 37 byly kované duté přední nápravy, kterými procházela listová pera.|
Zdroj: Wikipedia
Motory z typu 37/37A byly později použity v osobním automobilu Bugatti Typ 40/40A.|
Zdroj: Wikipedia
Vozy Bugatti na Masarykově okruhu v Brně. Startovní číslo 2 má Jiří Kristián Lobkowicz, číslo 4 Miloš Bondy.|
Zdroj: Wikipedia