Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
1
/
88
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia G-Tec
|
Svět motorů
Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze
|
Svět motorů
Motor G-Tec 1.4 TSI
|
Svět motorů
Nálepku CNG majitelé často sundávají. STK je však pilně kontrolují a je to častá vada.
|
Svět motorů
Původní provedení s ocelovými nádobami může trpět korozí. Kvůli vysoké hmotnosti mělo víceprvkovou zadní nápravu.
|
Svět motorů
Škoda Octavia III
|
Svět motorů
Škoda Octavia IV
|
Svět motorů
Škoda Scala
|
Svět motorů
Koncem roku 2018 došlo k zásadní přestavbě, kdy přišly zadní nádoby kompozitního typu a třetí malá ocelová. Čtvrtá generace octavie toto uspořádání přejala beze změn.
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Uvnitř nešlo mluvit o žádném opotřebení.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
V letech 2019 až 2021 byla standardem automatická převodovka DSG, a to v choulostivějším provedení se suchými spojkami. Zájemce o ojetinu, jenž se bojí vyšších nákladů, by se měl držet ročníků, které nabídly manuál.
|
Svět motorů/David Rajdl
U vozu s příplatkovou automatickou klimatizací by člověk snadno přehlédl, že mu chybí vyhřívání sedaček.
|
Svět motorů/David Rajdl
Zamrzí též nutnost dodatečně aktivovat zrcadlení telefonu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
U prvních plynových volkswagenů byl problematický reduktor tlaku v motorovém prostoru. Škoda už použila odolnější typ.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Základní halogenové světlomety nejsou u modernizovaných octavií časté. Typ LED sice svítí lépe, ale zároveň trpí na praskání a mlžení. Takže chudší člověk udělá lépe s halogeny.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Na rozdíl od individuálních přestaveb je plnicí hrdlo vytažené pod víčko nádrže
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
S lehčími kompozitními nádobami vůz přišel o víceprvkovou zadní nápravu. Vzhledem k nižší hmotnosti stačí vlečená.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Uzavírací ventily u nádrží mohou sem tam zazlobit. Plynaři je umějí repasovat.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pověřená a proškolená osoba, třeba nezávislý specialista na plynové pohony vozidel, vám musí každé dva roky zkontrolovat těsnost a původnost. V roce 2040 podobná revize toto vozidlo nadobro zastaví, neboť skončí výrobcem stanovená životnost nádob.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
V testu nás potrápily pražské zácpy. Motoristé jezdící defenzivně a mimo město se s tímto vozem umějí dostat i pod 3,4 kg/100 km.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice