Renault Mégane E-Tech po 52.829 km: To najel Svět motorů s elektromobilem za rok!
1
/
94
Prohlédnout znovu
Renault Mégane E-Tech po 52.829 km: To najel Svět motorů s elektromobilem za rok!
Video se připravuje ...
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Marek Pirner
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Marek Pirner
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Marek Pirner
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Marek Pirner
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault nazývá současný mégane autem pro řidiče. Odpovídá tomu třeba palubní infotainment nakloněný k šoférovi. Shluk páček pod šišatým volantem nám ale není po chuti.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Marek Pirner
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítkem na volantu lze přepínat jízdní režimy. Krátce po startu bývá systém zpomalený, nebo zcela nefunkční. Má tak smysl mačkat ho až po pár kilometrech jízdy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu je místa ještě dostatek a také široká nabídka odkládacích prostor.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zato vzadu je těsno a málo místa nad hlavou. Potěší ale zcela rovná podlaha díky baterii pod ní.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vnitřní zpětné zrcátko lze přepnout do digitální podoby s využitím zadní kamery, která ale nesedí každému. V noci oslňuje, kromě toho značně přibližuje předměty za vozem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vysoko posazená linka dveří a gigantická kola dělají současný mégane větším, než ve skutečnosti je. Vždyť i první fabii přerůstá jen o 24 cm na délku a 54 mm na výšku.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr má vysokou nakládací hranu a místo ještě ubírají kabely smotané v přihrádce pod podlážkou. Po sklopení opěradel vznikne citelný zub.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault používá jako jeden z mála synchronní elektromotor s vnějším buzením. Akumulátor je chlazený vodou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zatímco zadní klika je sice zapuštěná, zato pořád konvenční, přední se automaticky vysune při odemčení vozu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Proti konkurentům má mégane výhodu v možnosti nabíjení střídavým proudem až 22 kW z domácí zásuvky. Kdo na to má silné jističe, dobije ho za tři hodiny.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2