Jak zajíždět auto s bezestupňovou převodovkou? Triky nejsou složité
1
/
22
Prohlédnout znovu
Jak zajíždět auto s bezestupňovou převodovkou? Triky nejsou složité
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid e-CVT AWD
|
auto.cz/Michal Kollert
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral MHEV 160 CVT Iconic Esprit Alpine
|
auto.cz/David Rajdl
Renault Austral MHEV 160 CVT Iconic Esprit Alpine
|
auto.cz/David Rajdl
Renault Austral MHEV 160 CVT Iconic Esprit Alpine
|
auto.cz/David Rajdl
Renault Austral MHEV 160 CVT Iconic Esprit Alpine
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid e-CVT AWD
|
auto.cz/Michal Kollert
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid e-CVT AWD
|
auto.cz/Michal Kollert
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid e-CVT AWD
|
auto.cz/Michal Kollert
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet