Ojeté Suzuki Kizashi je rarita pro nadšence. Ale hlavně nebourat!
1
/
54
Prohlédnout znovu
Ojeté Suzuki Kizashi je rarita pro nadšence. Ale hlavně nebourat!
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Displej multimediálního systému byl za příplatek 32 000 a dle nabídky ojetých vozů je zřejmé, že si jej mnoho zájemců nezvolilo
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Manuální převodovka znamená zábavnější jízdu, menší spotřebu a menší riziko drahých oprav, není ale dostupná s pohonem všech kol
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vzadu je dostatek místa na kolena, vyšší postavy se ale budou dotýkat hlavou stropu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zavazadlový prostor je kvůli úzkému víku hůře přístupný, tvarově také není ideální pro převozy větších nákladů
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kontakty kabeláže drží nad poměry ostatních modelů Suzuki
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kizashi velmi chutná kunám, jak dokazuje okousané těsnění a jeho po domácku dělané náhražky.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Takto může vypadat chladič klimatizace po dlouhém životě stráveném jízdou po německých dálnicích
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rezavějící díly na podvozku a silně zjizvený kryt dokazují nešetrné zacházení předchozího majitele
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Že se blíží selhání zadního tlumiče, lze poznat i dle vlhkosti na jeho obalu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Suzuki
Suzuki Kizashi
|
Suzuki
Suzuki Kizashi
|
Suzuki
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu