První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1
/
24
Prohlédnout znovu
První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1993 Opel Vectra V6
|
acz
Dlouhý rozvodový řemen pohání čtyři vačkové hřídele. Vodní pumpa je roztáčena plochým řemenem.
|
Opel
Šestiválec ECOTEC Opel primárně zamýšlel pro pohon modelů s motory uloženými vpředu napříč. Proto se kladl důraz na kompaktní stavbu, o čemž svědčí úhel rozevření řad válců pouhých 54 stupňů. Později vznikla verze pro podélné uložení.
|
acz
Opel V6
|
Opel
S verzí pro podélnou zástavbu pro omegu dorazilo nejen zcela jinak udělané sání, ale také větší verze s objemem 3,0 litru. Ta se nikdy nenabízela pro příčnou aplikaci.
|
Opel
Ecotec-V6 pro Omegu B
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí