Ojetý Fiat 500e: Co nemá, to se nepokazí
1
/
39
Prohlédnout znovu
Ojetý Fiat 500e: Co nemá, to se nepokazí
Fiat 500e
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Zástavba elektropohonu se podařila bez omezení místa, baterie tvoří většinu podvozku a zvyšuje tuhost karoserie
|
Fiat
Baterie je relativně snadno dostupná, po zvednutí vozu se celá prostě vysune ven. Je však nutné odmontovat také celou zadní nápravu.
|
Fiat
Baterie v 500e se skládá z 18 modulů s 97 články Samsung SDI, každý po 63 Ah
|
Fiat
Motor a části výkonové elektroniky jsou zespodu přístupné, nemají tedy dostatečnou ochranu proti nárazům ani nečistotám
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Pod zadní sedačkou se nachází hlavní pojistka pro trakční baterii
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Fiat 500e
|
Fiat
Spotřeba 6 km/kWh odpovídá 16,5 kWh/ 100 km, což je lehce podprůměrný výsledek, 500e dokáže jezdit i za 13–14 kWh
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na výběr byly i divoké barevné kombinace, paket e-Sport pak byl kombinován s tmavým provedením interiéru
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pro použití v Evropě bývají původní obrazovky nahrazeny neoriginálními, které ale podporují místní mapy a rádiové frekvence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Řadicí páku v interiéru nahradila poněkud lacině působící tlačítka, na jejichž použití je potřeba si chvíli zvykat
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na předních sedačkách se pohodlně usadí i vyšší postavy, dostatek místa je i do šířky
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zadní sedačky jsou pohodlné opravdu jen pro děti, jako nouzové řešení ale poslouží i dospělým
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr zůstává stejně velký jako u spalovacího vozu, pod dvojitou podlahou je místo na uložení nabíjecích kabelů
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod kapotou se kromě 12V baterie 1 ukrývá palubní nabíječka 2 , řídící jednotka 3 , primární pojistková skříň 4 , nádoba chladicí kapaliny 5 pro chladicí okruh motoru a výkonové elektroniky a nádoba chladicí kapaliny 6 pro okruh baterie.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přední světlomety v noci nesvítí příliš silně a používají méně obvyklé a dražší žárovky HIR2LL
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Původní zrcátka na amerických fiatech přibližují více, než jsme z evropských aut zvyklí. Mnozí majitelé je proto vyměňují za místní.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiaty 500e mají pouze v Evropě nepoužívaný konektor Type 1 Yazaki, pro nějž je nutné zakoupit specifi cký kabel, případně redukci na běžný Type 2 Mennekes. Nejvyšší výkon, který palubní nabíječka zvládá, dosahuje 6,6 kW.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz