MGF je krásný sporťák za dva platy. Na tohle si dejte před koupí pozor
1
/
18
Prohlédnout znovu
MGF je krásný sporťák za dva platy. Na tohle si dejte před koupí pozor
MGF
|
Auto Tip Klassik
Pokud už něco na MF F a TF podléhá korozi, je to podmotorový rám. Bohužel nový už Angličané nedodávají.
|
Auto Tip Klassik
Jednotka Hydragasu se skládá ze dvou hlavních částí - horní a spodní. Mezi nimi je těsnění. Součástka uprostřed ve spodní řadě je vnitřní část s ventily.
|
Auto Tip Klassik
Originální kapalina se prodává v tomhle balení.
|
Auto Tip Klassik
K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou
|
Auto Tip Klassik
K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou
|
Auto Tip Klassik
Plnička Hydragasu není drahá. Ta vyobrazená ovšem nabízí možnost kapalinu doplnit, nikoliv celou vyměni.
|
Auto Tip Klassik
Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.
|
Auto Tip Klassik
Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.
|
Auto Tip Klassik
MGF
|
Auto Tip Klassik
Motory Rover série K jsou obecně vcelku spolehlivé. Pozor ale na chlazení.
|
Auto Tip Klassik
MGF
|
Auto Tip Klassik
MGF
|
Auto Tip Klassik
MGF
|
Auto Tip Klassik
MGF
|
Auto Tip Klassik
MGF
|
Auto Tip Klassik
MGF
|
Auto Tip Klassik
MGF
|
Auto Tip Klassik
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů