TEST Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD – Letos něco nevšedního, Santo!
1
/
75
Prohlédnout znovu
TEST Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD – Letos něco nevšedního, Santo!
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska santa cruzu se od běžného evropského tusconu prakticky neliší, radikální změnu přinese až aktuální modernizace. Panel vyhřívání a odvětrávání sedadel i vytápění věnce volantu je umístěn vtipně pod středovou loketní opěrkou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou amerického pick-upu je standardní osmipalcový dotykový displej s obrazovkou kamery ve vysokém rozlišení
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Temnota vnitřního prostředí vynikne zvláště v testované specifikaci Night, dodávané výhradně v černém laku Phantom
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zadní cestující si připadají jako v běžném osobním modelu, celkové pohodlí ani čalounění sedadel nákladní pick-up vůbec ničím nepřipomínají
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ani pohled zadních cestujících dopředu nepřináší po přesednutí z SUV do pick-upu vůbec nic nového…
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za zadními cestujícími se rozprostírá široké a přimhouřené okno, mezi jehož boční skla se dokonce podařilo vtěsnat posuvné okénko. Chválíme skutečnost, že všem třem dílům je dopřána možnost vyhřívání.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nedostatek odkládacích prostor v kabině vyřešila automobilka velmi jednoduše
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jestliže jsme doteď považovali za krále pohodlné jízdy mezi pick-upy minulou generaci amaroku, pak ho u nás právě vystřídal Hyundai Santa Cruz. Aby ne, podvozek má osobní geny: vpředu McPherson, vzadu víceprvková náprava, na všech kolech teleskopické tlumiče.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Korbu si můžete na přání opatřit dovozovým krytem s roletou, chválíme i dvojitou podlahu s uzavíratelným zavazadlovým prostorem a plastovou vanu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nejdůležitější rozdíl: dveře kufru SUV se vyklápějí vzhůru, víko korby dolů. Využitelné objemy kryté bočními plechy se kupodivu tolik neliší: 577 vs. 765 litrů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Majitele santa cruzu Petra Lašáka jsme tak dlouho otravovali dotěrnými otázkami ohledně případného odkoupení pick-upu, až nám málem kývl. Stejně je nám ale jasné, že by se atraktivního americko-korejského klenotu jen tak nevzdal…
|
Svět motorů/Michal Kollert
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku