Martin Vaculík a Škoda Enyaq iV 80 po roce služby ve Světě motorů. Tohle bude dlouhé!
1
/
78
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a Škoda Enyaq iV 80 po roce služby ve Světě motorů. Tohle bude dlouhé!
Video se připravuje ...
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér je pojatý konzervativně, to je fajn. Zůstala i fyzická tlačítka pod obřím displejem, třeba ta pro volbu jízdních režimů. Kompromisem je prostřední, na snímku zapnutý Normal. Když se krátí dojezd, logika velí zmáčknout Eco zcela vlevo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rekuperaci pomáhá poloha B na voliči převodovky na středovém tunelu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na předních i zadních sedačkách nabízí enyaq spoustu místa. Vpředu se ve středovém tunelu ukrývá rozměrná přihrádka na věci.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu se pohodlně svezou tři lidé, tomu uprostřed jen může vadit větší zakončení středového tunelu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Naše nejúspornější zimní jízda: 236 kilometrů v jednom stupni pod nulou jsme zvládli v průměru za 23,8 kWh...
|
Svět motorů/Petr Homolka
... když na nás po sedmi kilometrech od startu vyskočí spotřeba 46,9 kWh, neděsíme se. Sledujeme dojezd.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Enyaq je ostře řezaný crossover, který ale jasně zapadá do modelové řady Škody. Využívá motivy českého křišťálu, typicky šestiúhelníková maska je zaslepená a za příplatek dokáže celá svítit. Na své dobrodružnější geny auto upozorňuje oplastováním spodní části karoserie a obrovskými koly.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr není příliš hluboký a má nerovné boky, ale nabízí slušných 585 litrů. Sklopením sedaček se kapacita se zvýší na 1710 litrů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Líbí se nám průvlak na lyže a velká přihrádka pod podlahou, kam se vejdou dva kabely.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Baterie se sice skrývá pod podlahou, ale i pod kapotou je těsno: elektronika, palubní nabíječka, tepelné čerpadlo, chladič, klasická 12V baterie, nádobky na kapaliny – zkrátka pořád dost.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
V základu má enyaq 19“ litá kola, my ale jezdíme na 20“. Nic to nemění na úžasném rejdu 9,3 metru. Auto je mnohem obratnější, než byste při jeho délce čekali.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Průměrná spotřeba elektrické energie
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Tesla znovu šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip