Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
1
/
40
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu