Buick Wildcat (1963–1970): I velké „Ameriky“ se daly koupit za rozumnou cenu
1
/
25
Prohlédnout znovu
Buick Wildcat (1963–1970): I velké „Ameriky“ se daly koupit za rozumnou cenu
Čtyřdveřový sedan Wildcat se střechou hardtop bez středových sloupků.
|
Wikipedia
V modelovém roce 1962 byl Wildcat jen podsérií modelu Buick Invicta. Dvoudveřový hardtop stál 3927 $.
|
Wheelsage.org
Poznávacím znamením Wildcatu 1963 byly široké hliníkové ozdobné panely na bocích s náznakem tří větracích otvorů.
|
Wheelsage.org
Dvojité kruhové světlomety byly vsazeny do široké masky chladiče se znakem Buicku uprostřed.
|
Wheelsage.org
Sdružené svítilny na zádi byly umístěny svisle v širokých rámečcích, navazujících na nárazník.
|
Wikipedia
Nejsilnějším motorem byl sedmilitrový V8 Wildcat 465 s výkonem 390 koní. Říkalo se mu Super Wildcat.
|
Wikipedia
Kabriolet Buick Wildcat z roku 1964. Za předními koly měl tři chromované ozdoby svisle pod sebou, nahrazující tradiční vodorovně umístěné větrací otvory.
|
Wheelsage.org
Za dva roky bylo na různých místech Spojených států vyrobeno necelých 120 tisíc modelů Wildcat první generace.
|
Wheelsage.org
Buick Wildcat Sport Coupe ročník 1964 byl dlouhý necelých 5,5 metru.
|
wallpaperflare.com
Podstatnějšími změnami prošla záď s vodorovně uspořádanými koncovými světly, propojenými lesklým pásem se znakem uprostřed.
|
Wheelsage.org
Buick Wildcat druhé generace se představil v modelovém roce 1965. Příď a záď se při pohledu shora podobala písmenu W.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřový Wildcat Sport Coupe z roku 1965 měl více skloněné zadní okno.
|
Wheelsage.org
Poněkud zaprášený Wildcat 1966 vyfotografoval autor článku v jedné z pražských garáží.
|
Karel Haas
Čtyřmístný kabriolet Buick Wildcat Custom GS z roku 1966.
|
Wheelsage.org
V modelovém roce 1966 se Buick Wildcat opět vrátil k náznaku tří větracích otvorů na bocích.
|
Wheelsage.org
Karoserie modelu Buick Wildcat 1967 měla uhlazenější tvary se zvýrazněnými zadními blatníky a šikmými prolisy na bocích.
|
Wheelsage.org
Náhradní kolo bylo umístěno v zavazadlovém prostoru a zmenšovalo jeho objem.
|
Wheelsage.org
Wildcat 1968 měl před volantem řadu ručkových přístrojů a ovladačů.
|
Wikipedia
Modely 1968 se lišily od předchůdce jen dělenou přední maskou a ozdobami za podběhy kol.
|
Wheelsage.org
Wildcat 1969 měl zkrácený rozvor a lišil se zahnutými lištami na bocích sledujícími prolisy.
|
Wikipedia
Buick Wildcat 1969 měl jinak tvarovaná boční okna za dveřmi a přepracované nárazníky.
|
Barnfinds.com
Sdružené koncové svítilny hardtopu Buick Wildcat Sport Coupe 1969 zabíraly skoro celou záď.
|
buy.motorious.com
Kabriolet Buick Wildcat Custom z roku 1970 byl posledním modelem druhé generace.
|
Wheelsage.org
Wildcat 1970 měl novou mřížku přední masky, nové ozdoby za podběhy předních kol a rozvor 3 150 mm.
|
Wheelsage.org
Jméno Wildcat použil Buick znovu v roce 1985 pro koncept sportovního vozu s motorem V6 uprostřed a pohonem všech kol.
|
topgear.com
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů