Lincoln Continental (1939–1948): Z auta na dovolenou se vyklubala americká ikona
1
/
25
Prohlédnout znovu
Lincoln Continental (1939–1948): Z auta na dovolenou se vyklubala americká ikona
Continental 1947 měl výraznější přední masku. Po stranách širší dolní části masky byly vloženy pomocné světlomety
|
Wheelsage.org
Prototyp kabrioletu Continental navrhl Bob Gregorie.
|
Wheelsage.org
Příď Continentalu byla převzata z modelu Lincoln-Zephyr bez velkých změn.
|
Wheelsage.org
Kabriolet Continental z roku 1939 měl dlouhou přední kapotu a krátkou záď s rezervou umístěnou za kufrem.
|
Wheelsage.org
Prototyp Lincolnu Continental vycházel z aerodynamického modelu Lincoln-Zephyr, vyráběného v letech 1936 až 1942.
|
prewarcar.com
Čtyřmístný kabriolet poháněl motor V12 s výkonem 110 koní.
|
Wheelsage.org
V roce 1940 byly vyrobeny zhruba čtyři stovky Continentalů, převážně kabrioletů a pár kupé.
|
Wheelsage.org
Pro modelový rok 1941 dostal Continental tlačítkové otevírání dveří, nahrazující klasické kliky.
|
carstyling.ru
Hladké linie Continentalu narušovaly viditelné závěsy dveří.
|
en.wheelsage.org
Kabriolet Lincoln Continental z roku 1941 měl jednoduchou palubní desku obloženou imitací dřeva.
|
Wheelsage.org
Vidlicový dvanáctiválec byl umístěn podélně vpředu a poháněl zadní kola.
|
Wheelsage.org
Elegantní čtyřmístné kupé Lincoln Continental z roku 1941.
|
Wheelsage.org
Kupé mělo stejně jako kabriolet nárazníky se dvěma svislými členy, mezi kterými byly jen dvě tenké trubky.
|
Wheelsage.org
Toto extravagantní kupé Continental Special postavila v roce 1941 karosárna Derham podle návrhu Raymonda Loewyho.
|
favcars.com
Pro modelový rok 1942 prošel Lincoln Continental výraznou modernizací.
|
Wheelsage.org
Nová přední maska měla dole široké vodorovné mřížování a nahoře užší mřížku.
|
Wheelsage.org
Kupé Lincoln Continental z roku 1942 mělo hranatější blatníky a masivnější chromované nárazníky.
|
Wheelsage.org
Obdélníková koncová světla byla umístěna v horní části zadních blatníků.
|
Wheelsage.org
V květnu 1946 se stal kabriolet Lincoln Continental zaváděcím vozem (Pace Car) závodu Indy 500.
|
Wheelsage.org
Poválečný Continental byl odvozen od Lincolnů série H. Designem byl pověřen stylista Raymond Loewy.
|
Wheelsage.org
Modelový rok 1948 byl pro Lincoln Continental první generace posledním.
|
Wheelsage.org
Ceny Continentalu na trhu veteránů se v USA pohybují od 20 do 80 tisíc dolarů.
|
Wheelsage.org
Modernizovaná palubní deska Continentalu Club Coupe 1948 s rádiem uprostřed a rychloměrem a hodinami po stranách.
|
Wheelsage.org
Tento Lincoln Continental posloužil ve Švýcarsku jako svatební vůz s přídí ozdobenou květinami.
|
Tomáš Haas
Continental z let 1939 až 1948 je podle Amerického klubu klasických vozů označen jako „Full Classic“.
|
Tomáš Haas
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším