Martin Vaculík a ojetý Volkswagen Golf VII: Cena šla dolů. Kam kvalita?
1
/
69
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Volkswagen Golf VII: Cena šla dolů. Kam kvalita?
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
První provedení z roku 2012
|
Svět motorů
Facelift z let 2017 až 2020
|
Svět motorů
Takto vypadal interiér základní verze Trendline v roce 2012. Za 339 900 Kč šlo o jednu z nejlepších nabídek, jaká kdy na českém trhu byla.
|
Svět motorů
Při faceliftu v roce 2017 získal interiér větší obrazovky infotainmentu s lepším rozlišením. Nutně to ale neznamená, že v nich najdete i hodně funkcí.
|
Svět motorů
Motor 1.5 TSI
|
Svět motorů
Motor 2.0 TDI
|
Svět motorů
Motor 1.2 TSI
|
Svět motorů
Motor 1.4 TSI
|
Svět motorů
Zapalovací svíčky pro TSI musí plnit podmínku orientované montáže, tedy mít správně výběh závitu vůči elektrodě. Bohužel řada výrobců o tom asi neví a motory pak trpí výpadky zážehu.
|
Svět motorů
Petr Petřík opravuje vozy koncernu Volkswagen už třicet let, z toho posledních dvacet za ním jezdíme na rady. Připravil nám pěknou výstavku všeho, co na golfech měnívá denně.
|
Svět motorů
Zatímco Octavia III má jednoduchou vlečenou nápravu (na snímku) u všech variant do 110 kW (tedy i u 2.0 TDI), golf jen do 90 kW. Dvoulitrový diesel i s pohonem předních kol tak už má vždy víceprvek.
|
Svět motorů
Vrzání přední nápravy způsobují její silentbloky, které se dají vyměnit samostatně. Není potřeba tedy kupovat celé rameno, stačí trocha píle a šikovnosti s lisem.
|
Svět motorů
K častým závadám u hodně ojetých aut patří i hučící ložiska předních kol. Je zde již celý montovaný náboj, takže výměna není nic složitého.
|
Svět motorů
Vodní pumpa je u motorů 1.0 až 1.5 TSI jedním celkem s rozváděcími ventily. Často z ní uniká kapalina.
|
Svět motorů
Dlouho se zdálo, že praskání zadních per odešlo s předchozími generacemi V a VI. Nicméně i sedmou to může postihnout, když se pohybuje v podmínkách způsobujících korozi. Třeba v zimě na silnicích, kde se hodně solí.
|
Svět motorů
Tlumiče lehce rosily často už u nových vozů a výrobce lidem tvrdil, že je to normální. Po letech se bohužel ukazuje, že na to i zajdou a je nutná jejich výměna.
|
Svět motorů
Vyhledávanou specialitou je pohon všech kol 4Motion. Z benzinových motorizací se nabízel jen pro okrajové verze 1.8 TSI Alltrack a vrcholnou sportovní R (2.0 TSI). Jinak jen s diesely 1.6 a 2.0 TDI.
|
Svět motorů
Volkswagen Golf
|
Svět motorů
Kombi Variant přišlo v roce 2013 a má stejný rozvor náprav jako výchozí hatchback, delší je jen zadní převis. K triku s prodloužením rozvoru se uchýlila až následující, osmá generace.
|
Svět motorů
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Velký displej bohužel neznamená, že něco umí. V útrobách se totiž skrývala jednotka MIB 2 Low, do níž nedoplníte ani zrcadlení telefonu, ani parkovací kameru.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tato vynikající sedačka ErgoActive byla za příplatek pouhých 8300 Kč. Zajímavé je, jak málo majitelů golfů ji zvolilo.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Už základní hatchback si mezigeneračně pomohl k zavazadelníku většímu o 30 l, tedy celkem 380 litrů. Kombi Variant pak má celých 605 l.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tříválec nechává pod kapotou hodně volného místa. U nových aut nám připadal tišší.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
V široké nabídce světlometů je těžké se vyznat. Pokud však na podvozku objevíte tento snímač světlé výšky, máte jistotu, že jde o vysoce svítivou variantu LED s aktivní regulací sklonu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
V široké nabídce světlometů je těžké se vyznat. Pokud však na podvozku objevíte tento snímač světlé výšky, máte jistotu, že jde o vysoce svítivou variantu LED s aktivní regulací sklonu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Lehké orezliny podmotorového rámu zatím rozhodně nehrozí žádným skutečným selháním. Můžeme si ale postesknout, že to u německých aut nebývalo.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nad orosenými tlumiči jsme žasli. To by člověk u auta s pouhými 53 000 km vážně nečekal.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid